020 790 2079
020 790 2079
Vandaag geopend:
8 - 20
Banden
Autobanden
Off-road banden
Cargo banden
Motorbanden
Sneeuwkettingen
Per seizoen
Zomerbanden
Winterbanden
All-season banden
Populaire merken
Michelin Banden
Bridgestone Banden
Continental Banden
Alle fabrikanten
Rankings van banden
Banden per automerk
Velgen
Lichtmetalen velgen
Stalen velgen
TPMS druksensor
Zoek banden voor velgen
Winkelmand
Oponeo
Testen en beoordelingen
Meningen over band Nexen N'Priz 4S
Nexen N'Priz 4S - Gebruikersmeningen
28
29
30
Sorteer:
Datum van toevoeging in oplopende volgorde
Datum van toevoeging in aflopende volgorde
Comfort in oplopende volgorde
Comfort in aflopende volgorde
Prijs in oplopnede volgorde
Prijs in aflopende volgorde
Beoordeling in oplopende volgorde
Beoordeling in aflopende volgorde
Wegbanden in oplopende volgorde
Wegbanden in aflopende volgorde
Off-road banden in oplopende volgorde
Off-road banden in aflopende volgorde
Deicide
2,6
Een discrete rubber voor wat het kost maar heel erg lawaaierig (het lijkt een drain verwerkt te hebben gezet)
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
Beneden 2000km
Plaats van gebruik:
Meestal in de stad
Rijstijl:
snel en agressief
Auto:
Renault Clio Hatchback II 1.2
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
4
De grip op nat wegdek
3
Rijcomfort
Geluidsniveau
1
Schokdemping
3
Andere
Banden uiterlijk
3
Frequente storingen
-
Economisch rijden
Economisch rijden
2
Bevedering, duurzaamheid
-
Raffaele
2,6
De kilometerstand van 20.000 km met de band lijkt een beetje, maakt een beetje met de kosten die is opgenomen.
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:
Meestal in de stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Lancia Phedra Van I 2.0 D Multijet
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
3
De grip op nat wegdek
3
Rijcomfort
Geluidsniveau
1
Schokdemping
2
Andere
Banden uiterlijk
2
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
2
Bevedering, duurzaamheid
1
mendalf
2,4
Discreet band vier unieke seizoenen fout levensduur
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
5000 - 10000km
Plaats van gebruik:
Alleen buiten de stad
Rijstijl:
matig
Auto:
geen informatie gevonden
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Nee
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
3
De grip op nat wegdek
3
Rijcomfort
Geluidsniveau
2
Schokdemping
2
Andere
Banden uiterlijk
1
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
1
Bevedering, duurzaamheid
1
morduc
2,3
Goede prijs kwaliteit verhouding zeer geschikt voor kleine auto's
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
10000 - 15000km
Plaats van gebruik:
Meestal buiten de stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Hyundai i10 Hatchback I 1.1i
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
3
De grip op nat wegdek
3
Rijcomfort
Geluidsniveau
2
Schokdemping
3
Andere
Banden uiterlijk
4
Frequente storingen
Nee
Economisch rijden
Economisch rijden
2
Bevedering, duurzaamheid
2
Marshall
1,8
Aan het begin vraag ik niet te kijken naar de lage scores, hadden we in te stellen. Ik deed het gewoon op mijn reactie onmiddellijk opvalt in deze wirwar van vleierij op die banden. Ik weet niet waarom dit modeseizoen banden. Blijkbaar is de Verenigde dus knijp in deze technologie. Vergeet echter te zeggen dat de veronderstelling multigrade in de winter, "Ik zie geen verschil." Ik wist ook niet te zien. Om tijd. Nou, kocht ik deze banden, maar alleen op de voorkant. Op de achterkant kocht ik een typische winterbanden Nexen Winguard Sports. Dus ik had de eerste keer in het leven van een reeks van nieuwe banden. Tot nu toe, reed ik op gebruikte, in de huidige auto voor multigrade. Wat is er gebeurd? Aan de voorzijde multigrade N'Priz, op de rug van winterbanden Winguard Sporten, buitenshuis sneeuwstorm, dus heb ik besloten om te gaan proberen ze uit. Ik ga op een rotonde en het gevoel van de middelpuntvliedende kracht zorgt ervoor dat de voorzijde van mij begint aan de buitenkant! Voor terug winterbanden als vastgelijmd aan het asfalt - niets. Nou, dat winterbanden gezet op de rug in plaats van de voorkant, want om me terug wywinęło en ik zette de rotatie als iets. Helaas, sneeuw vanaf plaats geeft ook veel te wensen over. Gewoon wiel whizzes, en de auto stilstaat. ABS elk moment gaat bij het remmen, het is eng om te gaan. Deze banden, en hoe allerlei proeven blijkt, alle multigrade banden alleen nooit dezelfde als de echte winterbanden. Ik denk dat je, als je schrijft dat je het verschil niet zien. Zet op een as, maar winterbanden en grill in de sneeuw. Heeft u een vergelijking te hebben. Snel van gedachten verandert. Dus, in de winter van deze banden niet aan te raden. Maar multigrade juist gekocht vanwege hun nut in deze tijd van het jaar. Niet de moeite waard het risico van het leven en persoonlijke veiligheid, evenals de auto. Zelfs als sommige mensen zeggen "een ritje, vooral in de stad". Alsof in scherven en gewist auto is anders dan op de weg. Ik zou niet aanraden voor de winter. Voor de zomer in totaal ook, want ze zijn heel luid, kunt u veilig een betere zomerbanden, dan deze. Voor de winter sport Nexen Winguard zijn OK, maar erover schrijven in de commentaren voor deze bijzondere band.
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
Beneden 2000km
Plaats van gebruik:
Off-road/stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Peugeot 3008 SUV I 2.0 HDi (110kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Nee
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
2
De grip op nat wegdek
2
Rijcomfort
Geluidsniveau
2
Schokdemping
2
Andere
Banden uiterlijk
2
Frequente storingen
-
Economisch rijden
Economisch rijden
2
Bevedering, duurzaamheid
2
Gereon Strick
1,4
Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van de band.
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
10000 - 15000km
Plaats van gebruik:
Off-road/stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Ford Ka Schragheck II 1.3 TDCi (55kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
1
De grip op nat wegdek
1
Rijcomfort
Geluidsniveau
2
Schokdemping
3
Andere
Banden uiterlijk
1
Frequente storingen
-
Economisch rijden
Economisch rijden
2
Bevedering, duurzaamheid
-
Waldemar Hörmann
1,3
In mijn korte praktijkervaring, zeer positief, in de sneeuw op glateis zeer grote hechting aan asfalt. Zoals ik al zei heel rustig. De slijtage kan niet een paar kilometer gereden 6000 km Rate.
de Vertaling
Extra informatie
Gereden afstand:
2000 - 5000km
Plaats van gebruik:
Meestal buiten de stad
Rijstijl:
matig
Auto:
Toyota Prius Schragheck III 1.8 (73kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:
Ja
Gedetailleerde beoordeling van banden
Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek
1
De grip op nat wegdek
1
Rijcomfort
Geluidsniveau
1
Schokdemping
1
Andere
Banden uiterlijk
1
Frequente storingen
Ja
Economisch rijden
Economisch rijden
3
Bevedering, duurzaamheid
-
28
29
30
Totale waarderingvan de band
4,1
Rijcomfort
3,9
Rijden
4,2
Het terrein
-
Kosten
3,9
Bestel