Goodyear ULTRA GRIP 7 - Gebruikersmeningen

Sorteer:
Łukasz Szczygielski
4,4

Extra informatie

Gereden afstand:5000 - 10000km
Plaats van gebruik:Alleen in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek5
De grip op nat wegdek5
De grip op sneeuw en modder5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Banden uiterlijk5
Frequente storingenJa
Economisch rijden
Economisch rijden1
Bevedering, duurzaamheid1
mike g
4,4

de Vertaling

Band uitstekend geschikt voor de sneeuw, hebben de sneeuw kopnym die domineerde in Polen tijdens de vorige twee winters geen problemen met het starten, remmen en algemene grip had. Ik slaagde erin om te vertrekken met een diepere sneeuw en beklim de besneeuwde opstanden waar anderen worden blootgesteld. Dit is niet de band die moet worden "vastgezet" op mei; bevelen uitwisseling het jaar waarin alleen de gemiddelde temperatuurstijging die beweegt boven 5 * C. Helaas UG7 + en UG8 blijkbaar niet zo goed en slecht.

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
De grip op sneeuw en modder5
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid4
mike g
4,4

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Alleen in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
De grip op sneeuw en modder5
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid4
Robson LBN
4,2

de Vertaling

Ik weet niet waarom er opmerkingen als de droge hechting slecht is, maar op welke temperatuur? Laten we niet vergeten dat dit winterbanden! Voor zover de woorden zijn van mij te zijn gemaakt in Slovenië en een of andere manier was er een probleem of het balanceren (gebruikte velgen en bovenop geschilderd met penseel 25g en 15g voor beide), en met een wrange tymbardziej lopers (en misschien de man die hen wyważał bril vergeten) . Voor degenen bandch auto rijdt als op rails in bochten en hoeken, en als iemand vraagt ​​superieure prestaties van de banden is om hen te laten opstijgen en rijden de rails zal zeker geen problemen met grip en zijdelingse steun. Het gebrek aan gezond verstand niet vervangen of beste donuts, of ABS, of zelfs ESP, maar temperament en uitdagende rit, en het effectief kan koelen jongens in blauwe uniformen. Ze hebben een nieuwe ongemarkeerde speelgoedauto's, en om het nog leuker te maken en worden opgenomen in de stad uit te wisselen met collega's, de andere, de buitenlandse nummers (bijvoorbeeld in Lublin zijn zilver Vectra, Skoda en Warsaw hier zijn er opnieuw uitvoeren).

Extra informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van gebruik:Alleen in de stad
Rijstijl:snel en agressief
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
De grip op sneeuw en modder5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Krzysiek
4,2

de Vertaling

Ik reed naar het kauwen 80.000 km! deze week koop ik hetzelfde, want er is geen betere. Ik reisde de hele Oost-Europa, twee seizoenen van de winter en de zomer, omdat ik niet wil om ze te veranderen. De laatste 30 duizend mijl ik niet oordelen, omdat ze versleten zijn, maar tot 50 duizend mijl een openbaring. De communis opinio dat GY snel botsing is niet van toepassing op dit model. Tijdens de zomer, de warmte piepte bochten en zwom een ​​beetje, maar op het einde het winterbanden dus wat te verwachten. In de hitte van het gebied. 40 graden (Hongarije, Servië - augustus 2007) goed piepte bij het remmen, maar remde! Winter openbaring - nat wegdek, slush, ijzige sneeuw - geen probleem. Ik heb andere quattro toerde. De kopnym sneeuw UG6 waren iets beter, maar UG7 zijn veelzijdiger. Ik zou het rubber wijzigen voordat, maar ik wilde geen nieuwe winterbanden totdat het warm is, en de zomer is te kort Ik draag 'voor de winter. Dojeździłem ze naar het einde en betreurde gooien. Ik veranderde altijd mijn banden op ongeveer 50 duizend mijl, maar hier is het echt niet nodig.

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Alleen in de stad
Rijstijl:snel en agressief
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
De grip op sneeuw en modder4
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid5
Tom
4,2

de Vertaling

Welkom. Laatste grote lijnen geschreven op over de voors en tegens van Semperit Winter Grip. Tijd voor GY Ultra Grip 7 Made in Germany. Voordeel GY is: in principe nul trillingen bij snelheden van 150 km / h, de griezelige stilte, zelfs in bochten is er nauwelijks typerend voor winterbanden lawaai. Bewegen en remmen op sneeuw en ijs glad. Snel rijden is niet getest. Als zelfs breekt tractie, is het herstel niet gepaard met een kleine sleepboot. Banden lijken de eerste aanraking zacht, alsof stroomde over het asfalt, maar de behandeling zorgvuldigheid te verrassen, niet alleen een gevoel van contact met het asfalt in de zomer. Tot nu toe, dit zijn de banden veel beter dan Semperit hoewel de laatste is een grote economische keuze voor diegenen die rijden in de winter voor honderden en willen niet verrast worden door de sneeuw en ijs. Zoals aangegeven door het aantal proeven in de GY op een hoger niveau tractie op droge en natte. Gewicht tot 50 g groeten.

Extra informatie

Gereden afstand:Beneden 2000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
De grip op sneeuw en modder5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
maly
4,2

de Vertaling

Algemeen Goodyear heeft een zeer goede winterbanden, voorheen UG 5 omdat goed reed, werd vervangen door een nieuwer model en ik was echt niet teleurgesteld. Zoals elk winterbanden, als het te warm kan schuiven de snelle bewegende, maar anders zeer goed gedragen in temperaturen van "winter", zijn er geen problemen in slush, bij het rijden op natte wegen of bij het rijden op losse of verdichte sneeuw, ijs, natuurlijk, het is een loterij, maar zonder abrupte manoeuvres er geen verrassingen. slijtage zeer fatsoenlijk. Heb lawaai maken. Vaak bewegen op de grond - banden gaan heel goed de typische Poolse wegen in het voorjaar dooi, toen grote hoeveelheden modder. Zeker een aanbevolen, in tegenstelling tot de zomer Goodyear HydraGrip dat zijn zeker hopeloos (zoals de Eagle Touring-model)

Extra informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van gebruik:Alleen in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek5
De grip op nat wegdek5
De grip op sneeuw en modder5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid4
Zolty
4,2

de Vertaling

Ik overgestapt naar het continent TS 790 voor UG 7 met een van de belangrijkste, maar de winter omdat - houdt de sneeuw en smeltende sneeuw. Net zoals ik verwacht (voorheen gereden op UG UG 4 en 5), deze band is erg goed, veel hoofden boven het gemiddelde in de klas. Waar TS wordt onmiddellijk klampte zich vast aan en trad op als 'slick', UG bijt in de sneeuw en trekt naar voren. De droge en natte ondergronden is niet zo sensationeel - zachte band, kunnen scherpe bochten waardoor het comfort van reizen, maar verliest de zekerheid van het gedrag - hier TS 790 was beter. Kortom TS-790 naar odsniezonego stad - waar kan in augustus worden bereikt met het oog op de middelmatige prestaties op sneeuw - UG 7 op alle andere locaties. Re-aankoop - vandaag dus (omdat UG optreden is niet in mijn maat), en een paar seizoenen kan iets beter zijn.

Extra informatie

Gereden afstand:2000 - 5000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:rustig
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
De grip op sneeuw en modder5
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid4
Roberto_BMW
4,2

de Vertaling

Na 10 jaar van het rijden verschillende auto's en de verschillende banden Ik heb al wat ervaring en "gedwongen" mij om deze band zeer hoog beoordelen. Met zo'n bandprofiel is de stilste zimówką waarop ik reed, werd ook getest bij een snelheid van 200 km / h en geslaagd voor de test briljant. In een te hoog als de winter weer (boven ongeveer 6-7 graden) vergroot de remafstand in droge omstandigheden in vergelijking met zomerbanden, maar deze kwaal al winterbanden. Echter, in de winterse omstandigheden werkt erg goed, zeer zelden verliest tractie (en dat het verliest het is meer het effect dat ik rijden naar de achterzijde die wordt gelost), en toevallig ook overwinnen bij lage temperaturen scherpe bochten bij hoge snelheden. Blend zacht maar ik heb niet gemerkt dat een of andere manier speciaal snel slijt.

Extra informatie

Gereden afstand:10000 - 15000km
Plaats van gebruik:Meestal in de stad
Rijstijl:matig
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
De grip op sneeuw en modder5
Rijcomfort
Geluidsniveau5
Schokdemping5
Andere
Banden uiterlijk5
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden5
Bevedering, duurzaamheid5
Pitsen
4,2

de Vertaling

Wanneer u besloten om deze banden te kopen, keek naar de meningen van gebruikers. Ik geef toe dat, zoals gebruikelijk, zijn extreem, maar ik was bang genoemde problemen de eerste kilometers, het kopen van banden net voordat we op tournee. Niets zoals deze - op het water en sneeuw openbaring. De slush beste banden die ik had en heb al geklokt ongeveer 600 duizend mijl op een verscheidenheid van banden. Testbenches in de sneeuw grote tractie in de sneeuw naar beneden en przejeżdżonym geweldig. Op het ijs is niet sterk = elke poolecą als het niet kan rijden op - een vergelijkende beoordeling aan het eind van het jaar - met geen gevoel voor de verschillen zijn te klein om opgemerkt te worden. Belangrijk is dat elke band uitgebalanceerd met kleine gewichten, en er is geen merkbare wiebelen dat zelfs met de beste merken, het gebeurt - maar het kan een beetje geluk in de levering. Ik zou aanraden.

Extra informatie

Gereden afstand:5000 - 10000km
Plaats van gebruik:Alleen in de stad
Rijstijl:snel en agressief
Auto:Geen data
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
De grip op sneeuw en modder5
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingen-
Economisch rijden
Economisch rijden4
Bevedering, duurzaamheid4
Totale waarderingvan de band
3,8
4,0
3,9
-
3,8