General Grabber GT - Gebruikersmeningen

Sorteer:
Jj B
4,0
Tweede keer dat ik neem mijn grabber Q7. C is eerlijk gezegd een zeer goede band, comfortabel, een laag geluidsniveau zelfs vlot tempo ... En kers op de taart, een M / S band (Mud jaar sneeuw in het Engels), die het skiën mogelijk maakt zonder Montereau Geen zorgen !!! Lc probeert te nemen!

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Beneden 2000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:matig
Auto:Audi Q7 SUV I 3.0 TDI Quattro (155kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau4
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk4
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden5
Bevedering, duurzaamheid5
laifu lunucci
3,6
goedkoop, maar ze duren niet lang bij het gebruik geen problemen M + S alleen etichetta.le advies aan degenen die niet reizen met ijzige wegen.

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:snel en agressief
Auto:geen informatie gevonden
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek4
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping4
Andere
Banden uiterlijk3
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden2
Bevedering, duurzaamheid2
Ray
3,4
Zal weer .. kopen voor een mid range band helemaal niet slecht 👍

de Vertaling

Extra informatie

Gereden afstand:Meer dan 15000km
Plaats van gebruik:Meestal buiten de stad
Rijstijl:snel en agressief
Auto:Audi Q7 SUV I 4.2 TDI Quattro (240kW)
Gaat u deze banden aan andere gebruikers aanbevelen?:Ja

Gedetailleerde beoordeling van banden

Rijkwaliteiten
De grip op droog wegdek4
De grip op nat wegdek3
Rijcomfort
Geluidsniveau3
Schokdemping3
Andere
Banden uiterlijk5
Frequente storingenNee
Economisch rijden
Economisch rijden3
Bevedering, duurzaamheid3
Totale waarderingvan de band
3,6
3,6
3,8
-
3,3