Per seizoen
Populaire merken
Bezorging van 48h
14 DagenTerugstuurbeleid
Gratis bezorging
Montage beschikbaar
709 reviews
Goodyear EAGLE F1 GSD3
Het is ten strengste verboden de inhoud van deze pagina te kopiëren.
We verzamelen informatie over Banden van 8179 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al709 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 11117000 km
Dominante rijstijl
snel en agressief
Resultaten : 709 van de 709 meningen
Niet geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
Allereerst: niet agressief, maar snel en dynamisch rijden - ooit bereden rajdowo maar niet gek. Ik kocht deze banden omdat mijn favoriete Dunlop SP9000 Z niet bestond op dat formaat. Ik heb een hoge beoordeling op beide banden hoewel misschien met een lichte neiging naar Goodyear. Uitstekende grip en actief rechte en gebogen voor de droge en zeer goed in de natte (lees meer reacties). Aangezien dit is een zomerband haar niet beoordelen op sneeuw en ijs - en ik hoop dat deze zelfmoorden op onze wegen niet lopen, hoewel ik weet dat ik fout zit. Na overschrijding van de kritische snelheid band geeft heel zachtjes weg naar het vertrouwen en misschien laat de correctie van fouten. SP9000 en vooral andere banden vaak niet zo'n marge, en lang voordat 'vallen' in een slip. band bijzonder lovenswaardig kilometers maar zelfs ik was niet in staat controle voor parameter aquaplaning waarschijnlijk een van de meest belangrijke voor mij - de overvloedige regen en plassen deed het goed in hoeken slechter (hoewel veel beter dan de concurrentie). Ik zou liever grip de boeg in de natte groter was. Ik rijd 60% stad 40% snelweg, grote en kleine. Kruissnelheid buiten de stad is 120-140 k / h, maar de autobahnnie ook worden gecontroleerd. band te herhalen, maar zeker verleidelijk mij om te proberen de Bridgestone Potenza RE050. Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band aan
Algemene beoordeling:
De grip op droog wegdek 5/5
De grip op nat wegdek 3/5
Is dit een nuttige beoordeling?
0 0
Falcon
Na het rijden een beetje duur voor het kauwen niet willen vertellen bijna niets goed. I Auto-stijl scheermes, een sperdifferentieel frictie op de aandrijfas is een juweeltje .... juweeltje maar niet voor degenen Goodyearach. Bijna alle anderen, Toyo slicks, regenbanden Uniroyal snuisteren werkt als dynamiet - wchdze een beurt geeft je gas en bijna blaffen komt niet uit aan de buitenkant van de bocht, omdat de meeste vuur gaat buiten aandrijfwiel. Zelfs in natte :) Goodyear F1? Niets ervan - kraken, kraken, harde, luide en volledig sportieve band! Szpera dit een maar het rollen van de banden "op het loopvlak" buiten de laatste, en dit duidelijk en zelfs al opgebruikt doen! Er is geen melding gemaakt van het geval, ik weet hoe de LSD op de vooras en 195 pk geperst zelfs tot 9000 tpm. Deze banden eruit te komen, niet geschikt voor iets anders dan looks en "legende". Eigenaren A4 quattro, kan etc een andere mening hebben, maar rijden 4x4 compenseert inherent voor de tekortkomingen van slechte banden, omdat ik altijd paar wandelingen in 4 wiel dus zelfs als Matadory DEBICA draaglijk lijkt. Dit is niet een productie - ik benadruk - het is Chinees en Duits. Omdat sommige mensen schrijven hun slechte kwaliteit feit Made In China. Begraaf het rubber, ik ben oprecht afraden. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 3/5
accurated
Banden "soft" niet piepen bij het starten en verplaatsen van het koppel op de weg. In droge omstandigheden onmiddellijk optreden als warme banden van andere merken (hard). Ze geven een sensationele grip op nat wegdek, en krijgt zelfs de indruk dat het alleen in het natte zijn ze in hun element. Rondom de noodzaak te vertragen op natte en gladde wegen, kijk uit voor plassen, en je kunt duidelijk van deze banden te sturen als er maar een met de andere ketens op de wielen op een bergweg in de winter. De rijervaring is zeker compenseren voor de hoge uitval. In droge omstandigheden de slangachtige bij het rijden op hoge snelheid geeft de indruk van een kleine misstap op vier wielen, dat dwingt de bestuurder aan het worstelen met de auto en stelt u in staat om een bepaald gedrag volgen zonder angst voor plotselinge verlies van tractie. In krappe bochten stedelijke straten bijhouden rijden als een tram. Banden zorgen voor uitstekende tractie, sturen en remmen vies, lekkende en natte wegen vol met plassen en spoorvorming. De bottom line: rubbersamenstelling en profiel banden ideaal voor onze wegen en ons klimaat. Als u graag op een groene en bochtige asfalt banden of remmen de handleiding in de hoeken en de beweging van fietsers aan de slechte keuze voortkomen. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 4/5
De grip op nat wegdek 5/5
Tofik
Echt zeer goede banden. Ik zou ze aanraden aan iedereen die in nood, maar helaas Goodyear, aandacht, sinds 2006, produceert de meeste maten F1 in China - het profancja topmodel! Die in hun beheer, die kwam met dit briljante idee om dit model te produceren voor een kom rijst. Ik ben geschokt en bezorgd want ik heb geen alternatief voor deze band op de markt. Ik reed op verschillende banden van verschillende merken, maar F1 is een klasse. De band mag niet fit een persoon die graag een perfecte stilte, maar dat wordt niet moe łajby schommelen van de kalme zee en moet worden gehoord. Het is niet voor de eeuwigheid - en dat is jammer. Ik przejeźdiłem drie seizoenen, maar zonder więkrzych variaties. De band in droge omstandigheden rijden de auto zeer goed op de rechte en gebogen bezuinigingen. Tijdens het remmen, ABS moet echt rusten en proberen het zelfs draaien op een natte weg, maar dat is niet alles - zelfs de band is niet bang om de riem op voetgangersoversteekplaatsen, waar de concurrentie rijdt als hockey - waarschijnlijk ken het gevoel. Het addertje onder het gras is dat waarschijnlijk gemaakt in cihina het de band niet zal zijn. Of misschien heeft iemand al het Chinese volk getest en het is niet zo slecht. Helaas zal ik niet zetten. Mvgwionka en breedte Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 4/5
rafalski
Band gemiddeld, maar niet goed of zeer goed, althans in mijn mening. Band zeer goed als het gaat om de tractie bij het accelereren en het gepiep, het is niet de uświadczycie. De band warmt vrij gemakkelijk en dan stevig op droog vast, maar voordat hij niet helemaal vasthouden. De agressief rijgedrag, bij lage temperaturen de band geeft meteen weg en in mijn geval sterk naar voren gaat, ondanks de aard van de auto (Swift Sport) is een veel sterker effect dan winterbanden! Het voertuig blijft vertrouwen om plotseling verliest volledige beheersbaarheid of slip, dit gebeurt vooral in de natte en gladde omstandigheden, de bochten vergt een serieuze inspanning en snelle reflexen. Niet te vergelijken met een Toyo 888 banden, maar in vergelijking met Turanzy ER300 banden steken veel erger in mijn mening en niet noodzakelijk scheurt de auto. Meer plezier en betrouwbare auto loopt Barum Polaris 2 winter op natuurlijke wijze drogen. De band ook, gemiddeld tegen stoepranden huidige moet worden weggegooid, maar dit is vanwege de breedte van het profiel 45 195 Ik ben blij dat ik kan het iedereen aanraden om snel op de snelweg tot net gecreëerd. Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band niet aan
kffiat
Hello! Ik heb genoten van deze banden vandaag. Hij drijft hen tot grote. Kleren zijn mooi. Maar helaas zijn ze te kwetsbaar voor zo Poolse wegen. Eindigt zomerseizoen. In eerste instantie kocht ik deze banden in maat 235/45/17 d uw Audi A6, die 1700kg weegt. Vandaag heb ik schoongemaakt de wielen en zag twee enorme blaren (blaasjes) op twee nieuwe banden (vrijwel alle - nówki) en golf. Blaren zijn niet klein - van - de - geen enkele schaafwonden rubber niet zien. Ik weet niet waar ze vandaan komen. Zodra ik had een oude autoband bedrijf "Matador" - de Slowaakse - het seizoen was ik op dezelfde manier. En nu Goodyear hekel - herinnerde me Matadory: (Ik heb een probleem - nieuwe banden - en nu zijn ze weggegooid Ik wil hieraan toevoegen dat ik maar een auto rijden en ik weet zeker dat ze kreeg in geen stoeprand, flens, enz. Laat de gaten niet verbergen in onze mooie. wegen -. ze waarschijnlijk zijn przeczyną het incident Volgens mij, is de Duitse manier helaas niet Poolse Na wat er met hen na zo'n korte tijd -.. Ik zou het niet aanraden. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 1/5
De grip op nat wegdek 1/5
Audi A6
Ik had twee sets van deze banden, zou ik ze niet ruilen voor een ander, als tegen slijtage - duidelijk - zoals iemand hierboven schreef - iets voor iets! als het gaat om nat ... rewelka! oa droge, niet zeggen dat, omdat ik zelden band is geschikt voor 200 - 250 km / h op de Poolse wegen ... de Duitse en de West - Europese wegen dit opna een gigantische! Het feit dat er niet meer voor mij dan voor twee seizoenen, maar ... iets voor iets! je plezier wilt echt in zijn eigen auto, voel het rijcomfort en compromisloze veiligheid op vrijwel elk oppervlak jaar - koopt deze banden! aa ... en nog een ding - niet twee en vier te kopen! in combinatie met andere, bijvoorbeeld genoeg - niet als ze FOUR (set) en de beste vier van dezelfde dikte werken! Ik had iets anders ... Ik opzetten van het profiel 40 aan de voorkant en 45 aan de achterkant - ABS zei zelfs ... dit zijn slechts donuts voor degenen die houden van fietsen en krijgen ze besteden weinig helmen voor een goede slipper! Ik ben oprecht aanraden! Cheers. Lees verder Minder tonen
kramer - A4 klub Polska
Geverifieerde opinie
Audi TT, 200PK, rijden naar het front. In tegenstelling tot sommige mening is niet zaboksować de dynamische runtime zo moeilijk. Echter, tractie bij het accelereren op een droge ondergrond tarief is een heel goed. Grip bij natte condities I geschat op 4, alleen maar omdat ze het niet controleren van de grip op een nat wegdek. Op droge afgevuurd op hoge snelheden op langere bochten op de snelweg, omdat ze niet weet wat de grenzen van grip en ik heb het volste vertrouwen in hen, hoewel het een kwestie van ervaring kan zijn. Bij normaal rijden (zonder scherpe manerwów) me nog niet gefaald. Eenmaal op de (lege) de gemiddelde grootte van de rotonde in de stad drukte een beetje, om te zien hoe ze zich zouden gedragen - het voertuig kort zakte iets, wat me een beetje verbaasd - maar het was een vrij strakke curve. Als er geen probleem in termen van volume banden. Ik ben het eens met de voorganger, geen opstand om lichtmetalen velgen te beschermen, dus je moet voorzichtig zijn met de stoepranden te zijn. Lees verder Minder tonen
Michał
Voordat u banden kopen voor mijn auto Ik las honderden reviews op diverse forums en online winkels. In mijn geval, de stelling van de snelle slijtage en lawaai tijdens de stuwen zijn een mythe. Als iemand verbrandt rubber bij de tweede start van de parkeerplaats of het aangaan van de bochten in de handleiding kan het. De meest voor het kopen vreesde ik het lawaai van advies kan heel vaak worden gelezen. Maar je kunt alleen horen de lucht fluiten en andere lichte auto rommelen. Natuurlijk kan ik alleen maar geven een advies over hoe de banden zich gedragen in mijn auto, zodat het paard in de natte het is als rijden op rails, geen slip, het droge is een totaal vertrek. Nul slip. Daarnaast silhouet en het imago van het loopvlak is heel mooi. Afgelegde afstand is relatief klein 10 duizend km. maar ik merkte geen slijtage. Gum rook niet, want mijn auto is niet eens mogelijk is, voel ik me comfortabel en veilig. Wat de andere gebruikers van deze banden in het bijzonder die minder tevreden. Robert B. Lees verder Minder tonen
r
Perfect voor droog tot nat een beetje erger, maar het is een trade-off! Deze band is na-spleet glad en nat je een beetje traag nodig. Maar wat betekent het vertragen, het is nog steeds buiten het bereik van de meeste van de andere banden in het droge. Maar een band is beter! Bridgestone S-03, maar het geluid enorm, hoewel het drogen GD ook, tenzij hij dokopie! Ik hier veel over het hoge verloop lezen! Tuurlijk, die worden snel versleten, maar deze zijn echt sportbanden, dus je kunt niet verlangen dat botsten als de poplin Dunlop 9000! (Een verschrikkelijke nederlaag, iemand schreef dat betere grip dan F1, is het waarschijnlijk een grap, SP 9000 acts op droog zoals sommige Barum, en de natte te gaan om zichzelf te doden, maar het loopvlak is eeuwig!) De waarheid is - hoe hoger de wrijvingscoëfficiënt, houdt de band beter, maar slijt sneller - iets voor iets, er is geen compromis. Ik steun een vriend die zei dat als iemand wat benzine in je bloed, het selecteert alleen de F1 en F1. Dat is het! Lees verder Minder tonen
TOMEK
Banden perfect voor degenen die zich kunnen veroorloven om de banden te vervangen elk seizoen. Schuring verschrikkelijk, na het rijden 17.000 km zijn 3 - 4 mm profieldiepte (voor de voorste as van de aandrijving), achter een beetje versleten. Als het gaat om prestaties besturen van de auto vastgelijmd aan de weg zowel natte en luisteren omstandigheden. Op natte wegen heel vaak geactiveerd ASR, is er geen effect, echter bij het remmen, droge of natte remmen beroemde. Als het gaat om ruis op de snelweg is niet, helaas, te horen en te hard, maar de beslissing over banden die bijna slickami moeten weten dat het geluid zal zijn. Band stapelen een tweede keer omdat ik niet hebben een korte levensduur, ze zijn gewoon te zacht. Als voor het ijs en de sneeuw zal niet spreken, want ik had de gelegenheid om te testen, maar ik zou niet aanraden deze banden voor pick-up in het bos na enige regent, dan hebben we het gevoel dat we miel schaatsen in plaats van banden :) Lees verder Minder tonen
Tomasz Smolarski
Ik voel me als de banden, maar ik koos Dunlopy SP 01, dat waren in de promotie - 150 zł minder aan de ene band werd daarna. Gelukkig koerier verloor de band (en het aanbod propmocyjnych is voorbij) en winkel voor dezelfde prijs bood me Eagle F1. En een goede zaak :) geweldige band. Ik reis heel rustig, maar ik wil veilig en vol grip te zijn - en dat voor mij deze band biedt. En vrede zelfs op meer dan 200 km / h op de snelweg. En het biedt. Kosten alleen hoger dan die van gemerkte concurrenten ruis. Maar als het droog, en vooral populair in het water, de band rijdt als een tank - veilig en adhesief. Ten minste een keer redde mijn kont, voor de landing in een sloot - de route Rawa - Birchwood, toen ik begon te man voor 3 rd inhalen. Helemaal niet eens werken op lichte sneeuw - maar het is semi-slick banden voor de zomer. Je moet ze alleen van tevoren te downloaden. Ik zou aanraden - u moet het pand, sensationele rij-kopen op natte en ziet er goed uit. Lees verder Minder tonen
Tomasz.z
Ik zal dit zeggen - wie het ooit zal kopen, zal je niet al willen andere banden! :) Op het moment reed ik hen over 60K HP, en precies twee seizoenen - en het lijkt erop dat dit is hun lange levensduur, omdat het botste bijna nul en het derde seizoen zal zeker niet overleven :) absoluut geen spijt van de aankoop, de banden zijn regelrechte vastgelijmd aan de weg. banden hebben een zeer groot contactoppervlak dus is het natuurlijk om meer lawaai en brandstofverbruik (in mijn geval een stijging van ongeveer 0,5 l/100 km in vergelijking met winterbanden, maar niet iets voor iets :) Ik workout vrij snel en plotseling het bleek dat je kunt verzamelen Turns van ongeveer 30 km / h sneller dan voorheen op andere banden. dit gebeurt briljante grip op een nat wegdek en - aandacht - je kunt plezier te hebben in de auto skids op de windingen van FWD volledig domineert het voertuig en te voelen! Ik zou het zeker aanraden, maar pas bij het winkelen voor fakes! Lees verder Minder tonen
uzytkownik
Ik voel me als de banden, maar ik koos Dunlopy SP 01, dat waren in de promotie - 150 zł minder aan de ene band werd daarna. Gelukkig koerier verloor de band (en het aanbod propmocyjnych is voorbij) en winkel voor dezelfde prijs bood me Eagle F1. En een goede zaak :) geweldige band. Ik reis heel rustig, maar ik wil veilig en vol grip te zijn - en dat voor mij deze band biedt. En vrede zelfs op meer dan 200 op de snelweg. En het biedt. Kosten alleen hoger dan die van gemerkte concurrenten ruis. Maar als het droog, en vooral populair in het water, de band rijdt als een tank - veilig en adhesief. Ten minste een keer redde mijn kont, voor de landing in een sloot - de route Rawa - Birchwood, toen ik begon kerel op de 3e inhalen. Helemaal niet eens werken op lichte sneeuw - maar het is semi-slick banden voor de zomer. Je moet ze alleen van tevoren te downloaden. Ik zou aanraden - u moet het pand, sensationele rij-kopen op natte en ziet er goed uit. Lees verder Minder tonen
osmial
Hallo Ik kocht deze donuts aan de Astra II 1.6 16V Ik zou ja zeker een beetje luidruchtig zeggen, maar het feit is vrij breed pantoffel en de band is nieuw. Een groot deel daarvan wordt niet doorgegeven, maar ik had de kans om te proberen het rijden in verschillende omstandigheden dwz natte en droge omstandigheden en gedraagt zich bijna perfect. Ik was in staat om zabuksować wielen in de natte en oneffen, maar dat werd gevoeld te lijmen banden omdat de auto brak zelfs bij zulke eerder Barumach zou het allemaal een goede slip. Als het gaat om het verplaatsen uit bij het begin, ja moeilijk om ze te verplaatsen 100 km veel te zwak motor band zo waardig het bevel over een hogere capaciteit silnków. Ik reed laatst route 120 - 130 en ik voelde me alsof ik was op reis met 60 was het niet eens voelt de snelheid. Banden en het rijden op natte en droge oppervlakken te plakken :) Deze oppervlakkige mening omdat ik ze misschien 100 km :) Lees verder Minder tonen
Kamyk
Hoewel net gekocht deze donuts (na lang nadenken dat -. Besloten Incl Duitsers en hun huidige prijs 407 zł) en reed slechts 1500 km, maar ik denk dat ze geweldig zijn. Auto houdt de weg als gelijmd. Als uitgangspunt (instelbaar ESP) zien een zichtbaar verschil in het vertrek van (matig) van andere voertuigen. Het regende een beetje en ik moet zeggen dat de openbaring. Geen slip, zelfs bij het rijden door grotere plassen - geen aguaplaningu! Als het gaat om high-profile volume van deze banden zijn overkill. Zij zijn als normaal voor mij, de ruwe asfalt brom (mooi) als elke andere, en zeker niet "op de knop" zoals goedkope bedrijven. Bovendien, denk je, waar banden worden geproduceerd, omdat zelfs de beste fabrikanten wanneer Incl. is goedkoop markten verschillen van de bekende. "Westerse". Ik had de gelegenheid pezkonać over dit ter gelegenheid van een andere premium band. Lees verder Minder tonen
gslomek
Banden aan te bevelen voor iedereen die het leuk vindt om de auto te voelen in elke bocht. Laat een veilige en snelle rit met perfect asfalt, zodat droge en natte omstandigheden, die zeer positieve verrassing in het geval van zware regenval en plaatsen op onze wegen waar het water zich ophoopt. Aquaplaning praktisch onbestaande, zelfs als het vermoeit heel snel weer tractie. Voor sommige nadelen kunnen de snelle slijtage en vergeleken met eerdere Bridgestone hogere rolweerstand, wat zich vertaalt in een iets hoger brandstofverbruik en iets slechtere prestaties, maar de "sterke" versie, is geen min. Met betrekking tot geluidsniveaus zijn luid, maar ik persoonlijk vind het niet erg - je moet wennen: D Zoals voor comfort, ik denk dat iedereen die op deze banden rijdt is nogal harder vering en dus ook mijn keuze. Een vergelijking van onze wegen, het comfort is moeilijk te zeggen ;) Lees verder Minder tonen
Sławek
Welkom. Als iemand passeert 17tyś. mijlen. per jaar en zal naar verwachting bijna nul bandenslijtage is minimaal BIZAR. De brandstoftank heeft zoveel voorwaarden dat de vergelijking van de slijtage van de banden en de andere is dwaas. Gefeliciteerd jongens Wie waren de twee jaar elke dag hetzelfde weer hahaha. De band houdt heel goed in droge omstandigheden, beweegt zeer snel het stuur om reacties auto te reageren. Hetzelfde doet het goed in de natte, maar ik zou adviseren het controleren zwakke auto, maar de waarheid is al op 100km / h met grote hoeveelheden water (regenwater) GEEN BANDEN maakt het nog niet! Ik heb bevestigd door een aantal vrienden die gaan op MICHELINACH zo geprezen en andere goede banden. ZERO defect als het weg is als het zou moeten zijn en hoe je een auto als CAR en niet als tanks rijden. Een ding na wat zeggen GO GET DE REDEN VOOR HOOFD EN DAN DE BANDEN! Lees verder Minder tonen
YORGI
Hij ging naar Engeland vele malen en groot werk van banden! :) :) Ik prees het, broeder zegt hij is een beetje luid ... Ik heb niet gehoord omdat de muze in mijn "kleine" spel heh! :) Voor dagelijks rijden het rond het huis, maar ik ben het verlaten van de stad en ik heb nooit gefaald. famously herhaaldelijk verschijnen in augustus ik vrienden gevraagd om "plezier hebben donuts" en als het gaat om water gaat het als boter, maar het hangt ook af van hoe snel en hoe diep water, maar ik ben niet gebeurde mij iets terug beschuldigd. Persoonlijk ben ik erg blij met hen, ziet er geweldig uit en ze gaan goed dierbaar en dat is het belangrijkste en enige noo :) :) en Goodyear en koop dit model weer weet ik niet, maar ik weet dat het zal worden alleen Goodyear'y begroeten :) Lees verder Minder tonen
fryca
Ik waarschuw jullie allemaal voor het kopen! leren van fouten van anderen! (205/55ZR16 91W Audi A6, 2002) was er beter, nu in China geproduceerd, de tragedie! Op een rustige rit scheurde in augustus na een seizoen (ongeveer 17.000 km), de schorsing op mijn auto is 100% efficiënt (zelfs controleerde de laser, want ik kon niet geloven dat het de banden), bovendien een nieuwe Pilot Exalto Michelin, die nu Ik rijd, vertonen geen tekenen van slijtage (vergelijkbaar natuurlijk), en wat stilte niet! hałasowały die ik had lagers versleten, het geluid versterkt met bandenslijtage. Als het gaat om die op nat en droog wegdek, is het niet zo'n sensationele zoals sommigen schrijven. We mogen nooit Michelinów Pilot Exalto? Een klacht in Goodyear? Wat een grap! Lees verder Minder tonen
mocarz
Ik kocht twee sets van opny voor hun uiterlijk, installeerde ik een set in een BMW 530 en een in de Passat 1.9TDi. In beide gevallen, ik voelde een aanzienlijke daling van rijcomfort - de band is erg hard en duidelijk het gevoel alle hobbels, vooral de dwarse (indrukwekkende effecten in het overwinnen van ongelijkheid). Ik voel me veel ongemak bijvoorbeeld na het verwijderen van winterbanden. De band loopt goed, ziet er geweldig uit, goede bochten (dramatisch slecht in de sneeuw, maar het is zomerband) - maar dit is niet een normale band wozidełek alleen voor auto's "sport" - moeilijk te aannamen. De gewone kleine autoband is gewoon lastig (maar erg leuk). Zeker niet dragen van een gewone auto, maar geliefde sport. Lees verder Minder tonen
Hrabia
Ik heb een beetje moeite met hen, want beetje bij beetje supermarkten, was ik al een heleboel keer wrikken, maar doet niets, maar blijkbaar ben ik niet alleen heb ik dit probleem soms Blijkbaar augustus dus zullen ze moeten daadwerkelijk stapelen, evenals de openbaring donuts, vasthouden aan de weg als ze zaten vast, hoe meer licht dat ik heb mijn auto, hoe snel druk rem wordt niet een keer heb ik de wielen niet geblokkeerd, waar de andere band was genoeg om licht op de slip en viel in dus even Mei b.duzy plus ook op het draait zelfs op hoge snelheid auto zal minimetr bewegen en het maakt geen verschil of het nu regent of niet, het natte en het droge gedragen als .. Dus ik kan zeggen dat het aan te bevelen :) zijn Lees verder Minder tonen
anonim
banden gekocht met de auto, maar waren al lang gebruik en hun toestand was niet al te interessant. de site adviseerde me tegen vork banden op hen (vanwege de staat), zwaar gedragen! maar ik besloot dat we dit jaar te overschrijden. Deel uw opmerkingen want na jaren van gebruik. banden geweldige wegligging in augustus, zowel op droge en natte wegen. de regen openbaring! Hij reed snel in deze omstandigheden en ik heb nooit gefaald! zeer goed verdringen water. het feit is dat ze zijn sportbanden, hard, dus misschien is dat de reden waarom er is een hoge mate van geluidsoverlast. banden is duidelijk te horen. Ik denk niet dat onze wegen. Als asfalt is perfect, zelfs zonder gaten rondrijden Lees verder Minder tonen
przemek
Banden sensationeel voor mij. In de zomer is er geen betere. Ik heb een krachtige motor (183km) en lichte auto. Banden scheenbeen niet alleen ongelooflijk scherpe tractie przyczepnasc grijpt het glas dus we krijgen snelheid. Het remt ook ongelooflijk oa niet te vergeten het houden van de kant, want het is niet alleen onbetrouwbaar, ik heb nooit de tijd om me in hen had slizgnac opzij, zelfs bij hoge snelheid in bochten. In de kou, terwijl (vorig jaar gereden ze allemaal winter) vanaf het wegrijden het erger, is het moeilijk om te bewegen, te remmen een beetje beter en de zijkanten houden ze heel goed. Meestal banden in de lente zomer en herfst, zou de winter Ultra Grip 6 raden Lees verder Minder tonen
Marcin Mojek
Ik zou niet aanraden aan iedereen! Na het lezen van de meeste van de beoordelingen leek me dat ze echt goed zou zijn. Zoals later bleek, echter niet doen ...! Het is waar dat in droge omstandigheden houden echter groot, zijn de banden niet rijden! Sinds ik begon het aan zijn auto Ik heb een probleem met een zeer sterke downloaden van de juiste! Het enige dat helpt is het vervangen van de voorste wielen (banden zijn directionele dus dan draaien de andere kant op), maar alleen wanneer de auto gaat rechtdoor. Nadat de band in de richting van het rijden trekt naar rechts die nachtmerrie. Het helpt niet de eventuele verrekening of vervanging achter het front. Ik niet aan te raden! Lees verder Minder tonen
zawiedziony
Hallo, gebruikt deze banden voor meer dan een jaar, vaak jeżedżę in de bergen (ik woon in de buurt van Szczyrk), rijd ik erg agressief in droge omstandigheden band houdt perfect, zelfs in de natte fantastische, voorheen Pirelli P 500 Drago en Dunlop SP 9000 - een grote maar het is moeilijk te regenen - dia's, en toch hier heb ik niet een dergelijke situatie hebben, zal de wendingen neemt ongeveer 20% - 30% sneller in de sneeuw - bijna op een recht gedeelte van een probleem, maar dit is te wijten aan het loopvlak dat is de mooiste van alle banden , band slijt snel - het is het enige minpuntje - naar mijn mening verdiende 5,5 band ik aanraden aan iedereen die snel rijdt Lees verder Minder tonen
arturw
Dit is mijn tweede aankoop in de geschiedenis van Goodyear F1 voordat ik GSD2 op een andere auto, de Honda Accord GSD3 de banden waren slecht, behalve dat de auto die houdt als een kleverige residu op de bochten en het is een tragedie! Het lawaai, de karrensporen bloedbad totdat het was moeilijk om bij te houden rijden zo hard als het oversteken van de spoorbaan in de stad PRZE gedacht jade op wielen, comfort echt heel zwak, de banden zijn niet geschikt voor normaal gebruik, voor de eerste keer byłm ontevreden bent met uw aankoop, in de maanden van de herfst (september) wanneer de band temperatuur daalt hard en glad, Zastnowcie 5 keer voordat je koopt. Lees verder Minder tonen
Heel vreemd band. Inderdaad, de nieuwe rubber en sterk regent als het water nog op het asfalt, het houdt echt goed, drainage werkt goed, aquaplaning is minimaal en is op meer dan 100 km / h En dat is alles wat ik kan goed schrijven. Ik kocht nieuwe banden en vanaf het begin had ik de indruk van het droge, is er iets mis. Bij het opstarten en afremmen grip breekt heel gemakkelijk en is geruisloos. bij normale temperatuur rubber glijdt. Het was pas na intensief gebruik op de baan, en na een fatsoenlijke warming-up, beginnen om i te houden .. wygrywac (andere tank op dat moment al vliegen). En het is tragisch Verbruik ... 30kkm en er is niets. Lees verder Minder tonen
masstel
Hello! De banden zijn geweldig! Helaas, het kleine profiel 45 gaat naar de meest gaten te voelen ... Maar om een laag profiel kwalijk ... Het feit is dat de sleur met mijn auto, 235 beren weinig van links naar rechts (maar met diepe sporen). Dit betekent niet dat de auto zal opheffen de doos :) Over bochten zeggen dat ze zijn geweldig, de auto perfect aangaan bochten bij hoge snelheden. Op rotondes proberen te knijpen in een vlieger, is het onmogelijk om zelfs een beetje pisnęły, maar het gevoel dat dit bijzondere afwijking van de plaats :) banden zeker aanraden! Ze hebben grote partijen steken! Bescherm Lichtmetalen velgen 6 +! Lees verder Minder tonen
Paweł J. Chełm / woj. lubelskie
Ik ben zeer positief verrast door het gedrag van deze banden in de natte - in vergelijking met de vorige banden van dit type (Continental Sport Contact en Continental Premium Contact - vorige auto) zijn briljant. Zelfs bij het rijden in karrensporen gevuld met water of een plotselinge je omhoog gaat de ene kant van het zwembad niet ruk het wiel, wrijving kleine, auto "loopt" zeer goede hechting - "visgraat" perfect riool water :-). Verbruik op de gespecificeerde minimale afstand. Het enige nadeel is het geluidsniveau boven een bepaalde snelheid (90-110, afhankelijk van het oppervlak) .. Lees verder Minder tonen
Leszcz
Vroeger (vóór de F1 GSD3 en GSD2) reed Continentalach en eerlijk gezegd, in droge omstandigheden zijn veel beter, vooral bij hogere snelheden (140-240 km / h), maar op een natte weg, de banden gedroegen zich als kaal. Eagle F1 banden zijn groot in de natte, in het droge, hoewel het niet perfect is (een beetje te zacht) zijn ook erg goed. Toegevoegd aan dit is 'raciale' verschijning. slijtage is gewoon een defect de dynamische rij-banden zal duren voor twee seizoenen, is niet genoeg. Kortom, ik ben tevreden, maar ik was meer tevreden met de vorige GSD2 F1 banden werden veel duurzamer en stabieler. Lees verder Minder tonen
Amazona
Auto op de band in de droge glijdt als lijm aan de weg, de bogen gaan boven 100km / h waar de band met een ander profiel profiel en een hogere snelheid ongeveer 60 km / h steeds gevaarlijker. Tijdens agressief rijgedrag niet het geluid van banden, dwz geen gepiep. Bij hogere snelheden, hoor je geluid, maar het bilanuje de lucht stroomt lichaam weerstand. Versla als het gaat om het rijden als de weg nat is ... Ik heb al een aantal ongecontroleerde en onbedoelde slip had. duurzame band omdat blijkt zelfs een tiental gaten al 205/45R16 ondergaan. Przyzwiota slijtage op lage brandstofverbruik van 40000km Lees verder Minder tonen
lukkash
Band sensationele bijhouden van starts en sterk afremmen, maar pas na de warming-up. Zeer goede grip in de bochten, maar te zacht Ścianka veroorzaakt een lichte schommeling in de beginfase van het draaien (snel). Uitstekende regelrechte verwijdering van water in de sporen, zelfs bij snelheden ruim boven 100 km / h Vrij snel slijtage op de as van de aangedreven (FWD) - na 30000 km met 1 mm loopvlak voor, maar de achterkant van ongeveer 4 mm, ook al bevredigend. Een goede bescherming van de wielen (warrants) - kuilen, stoepranden, etc. In het algemeen beveel ik voor zware voertuigen. Lees verder Minder tonen
Maciej K.
Banden zeker aan te bevelen als het gaat om grip, ongeacht of het nu kouder, warmer, droog of nat, dan kunt u hen vertrouwen. Natuurlijk is dit te wijten aan het feit dat een groot deel van de band is er met asfalt. Daarom hoort het een beetje, maar het is zo stil geluid dat niet de moeite om te reizen. Daarnaast banden versleten vrij snel, zeker sneller dan de Toyo Proxes T1S en T1R. Ondanks alles, geloof ik dat dus ik had niet een goede grip, ook op een andere band te krijgen. Ik denk dat de inkoop zal het zeer waarschijnlijk, maar deze keer zal een band op een andere auto. Lees verder Minder tonen
Kley
Ik weet het niet, misschien is het een goede band, maar zo was het oude model GSD2 gemaakt in duitsland, want ze verkopen is gemaakt in China, zou ik niet aanraden aan iedereen, tenzij iemand rijden op een droge ondergrond en is ingekapseld styropinaem auto omdat powizej 160 km / h is chuczy als jet, en Europa met meer dan 220 km / h het voertuig begint te gooien, tenzij de plannen zmianiac de band op 2 jaar oud, teleur op het merk Goodyear, op zoek naar besparingen en produceren in China, laat en klanten op zoek naar in China, Ik denk niet pienadze raden in de modder Lees verder Minder tonen
PAWELPIOTREK
Rijden op de straten van de Tri-City gekkenhuis. banden precies kiezen voor een longitudinale ongelijkheden (je moet heel voorzichtig zijn met de breedte). Dan zijn er dodelijke stoepranden (toegang tot de stoeprand zonder een zeker band de bubble en uit te stoppen). Echter, de stad ... verhaal, bajunia :) beste waarop ik reed, geen lawaai, loopt als de beste tracks, standvastig in hoeken, dezelfde superlatieven. Bij snelheden boven 150 km / h heerlijke gevoel van stabiliteit, voegt zeker tot de opschorting van de alpha .... een geweldig huwelijk, zou ik aanraden. Lees verder Minder tonen
scichy
Droog asfalt - een sprookje, de band gedraagt grote ... Natte asfalt - een tragedie, ik weet niet waar dit ongeëvenaarde rijeigenschappen, die in de beschrijving worden geschreven, het voertuig macht boven 200 pk vrijwel onmogelijk om te rijden ... Snelheid nul, omdat de auto stilstaat terwijl slepende wielen ... De situatie is vergelijkbaar met de remming ... de bandenmaat 215/45R17 aquaplaning hebben is een veel voorkomend fenomeen ... Samenvatting van het kopen van deze band moet niet vergeten dat in dzeszczu moeten rijden voor de helft van de prijs ... Lees verder Minder tonen
Filu
De banden Ik ben erg blij. De curven gedragen sensationeel - zelfs spitsbogen overwint gebied waarschijnlijk met een snelheid van 100 km / h Momenteel ben ik begonnen vooruit Uniroyal RAINSPORT 2 (beïnvloed door economische redenen) en ik kan nu zeggen dat Goodyear presteert veel beter in de natte en in de hoeken. Volgende belangrijke ding - het ontbreken van zijdelingse versterking Uniroyalu die ook te beschermen tegen mogelijke randen monteren van de wielen tegen de stoeprand. Dus, kort samengevat de volgende keer kom ik terug om opnieuw te kopen Eagle F1 Lees verder Minder tonen
Radosław
Super donuts. Ik ben erg blij. Voorheen had ik Michelin (standaard banden) en ContinentaleSportContact. F1 is veruit de beste. Uitstekende grip in de snelle bochten (droog en nat). De band kleeft aan het asfalt, die helaas stuitert haar abrasiveness. Sorry als het goed is in augustus te houden moet vegen. Wat betreft het geluid, is niet een super rustig, maar het is niet vermoeiend. Kortom, ik zou aanraden het kopen van al die de zorg over de goede eigenschappen van de tractie. De volgende keer dat u F1 GSD3 koopt zal een grote favoriet te zijn. Lees verder Minder tonen
Misiek
Hallo, Ik reed donuts in Leon 1M 110 pk, uitgeoefend een grote, zowel op droge wegen en nat je kon gaan gek, (ik schrijf uit rijden snel en dynamisch, maar zonder burnouts of drift) maakte ze ongeveer 20 duizend km, dwz twee seizoenen (winter rit op winterbanden) ... Stel me niet teleur en ik ga gek, alleen jammer van het loopvlak nog potent genoeg voor een seizoen op de banden die liep op de rug. Dit is het enige minpunt of defect ... als ik wil om greep het is gratis hebben. Ik zou aanraden aan iedereen die houdt van agressief rijden snel. Lees verder Minder tonen
Piotrek
Banden houden sychm sensationeel. Ze gaan waar de bestuurder zal vertellen. Ze deed niet uślizgują of piepen in tractie. Toen mijn 4-schijven kunnen in veel gevallen helemaal niet, of in ieder geval te remmen veel later. Inderdaad, een inwoner van F1-technologie. Als voor het comfort is het moeilijk en eng bang asfalt erger bij het draaien. De oogst dan Pirelli banden en andere donuts. natuurlijk verloop? Lieve uw familielid. Ik was in de auto poprednim Uniroyal RTT-2 is de enige snel botste. Na 30k rustige rit was 3,5 mm profieldiepte. Lees verder Minder tonen
0 1
Hannu Le Pistoe (LePizło)
De droge zijn ok, geschikt voor 100%, maar de regen tragedie ... onlangs geremd en auto net zeilden! (Voordat de piloot michelinach Exalto nooit zoiets ik heb geen tijd), het enige voordeel van de regen is een rit door de plassen, als er veel water vrij goede banden reageren ... maar remmen op deze banden in de natte is een complete flop. En als voor de winter, verliet ik de sneeuw in hen, omdat ze niet toevallig banden op winterbanden zoals op het ijs te veranderen! Augustus kan ze niet rijden op de sneeuw 0 (nul) hechting van! Lees verder Minder tonen
qwerty
Fenomenale rubber voor in de stad op de weg. Groot voor het drooghouden, me nog nooit overkomen bij het starten zabuksowały! Sinds het begin van de volledige vermogen aan de wielen. De natte openbaring, zo lang in de regen was gek niet: D! Dit zijn uitstekende banden en geven een groot gevoel van vertrouwen. Toen mijn kleine auto (Polo, 75 km), de grootte 195/45/15 en hardere vering blinken ideale auto rijdt als op rails. Ik zou aanraden aan iedereen die wil zich veilig voelen op de weg en race-liefhebbers met verlichting :) Lees verder Minder tonen
Piotr Ch.
Twee banden kocht in april 2010, na drie seizoenen van de zomer en het rijden 20.000 km kocht nog twee. Na deze cursus, op het eerste gezicht, kunt u vrijwel geen verschil in het verbruik tussen de "oude" en de nieuw verworven zien. Goed in droge omstandigheden te houden. Tijdens de regen goed verspreiden water, zelfs bij het rijden in spoorvorming - aquaplaning zal niet gebeuren. En er zijn ook goed als het eruit ziet - het loopvlak. GSD3 Goodyear EAGLE F1 205/50 R16 87 Y, dat is wat ik verwacht van een band. Lees verder Minder tonen
ya-reck
Welkom. Ik ben lid van de banden van drie seizoenen en, helaas, niet zou hebben gedaan het opnieuw aanschaffen. Misschien is de reden ligt in het feit dat het is gemaakt in China ... als we rekening houden met alleen de band grip in droge omstandigheden is duidelijk ja - perfect uitgevoerd als een uurwerk, en de regen gedraagt zich als de goedkoopste Chinese nep - moeilijk om spoor rechtdoor te houden, blijkt tragisch auto gedraagt zich nerveus en is onstabiel, geluidsniveau - geen commentaar (zeer luid). Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 2/5
marcin
Banden werden opgericht op het stuur in de auto, die niet de eerste nieuwigheid werden gekocht en al, en na het rijden 25 duizend mijlen Ik heb om ze te vervangen door nieuwe of niet zo slecht als de zachte banden en ik moet toegeven, dat is een zeer goede band voor droge omstandigheden houden aan de geplakt op natte of niet slechter (in een land waar de wegen zijn gelegen "ruw afalty"). Ik ben erg blij met hen. Plaats opnieuw te kopen, maar ook mediteert over Yokohama Parada. Lees verder Minder tonen
Mati
Mijn beoordeling is minder dan 6 resultaten vanwege vergelijking met Michelin waarop ik reed voor de laatste drie jaar. Ik doe ongeveer 50.000 km per jaar. Iemand die tot dusver heeft gereden op een "normale banden" Ik denk dat zou overal voorkeur geven 6 De natte zelfs na het aangaan van een plas bij 120 km / h tractie zal niet starten. Het enige probleem is de relatief hoge mate van ruis in de scheidden 110-130 km / h boven is stiller dan Michele. Nou, dit ziet .......... Lees verder Minder tonen
R
Na 2 weken gebruik opgetreden zeepbel op de zijkant van de band. De klacht niet te geven, kreeg ik informatie die ik moest rijden in een gat, maar het was niet zo'n situatie. Een andere banden normaal worden gekocht in de winkel. Hoewel duurder, althans ik ben er zeker van terugkeer, zelfs in een dergelijk geval. Wat betreft het dezelfde banden, het is heel goed voor droog, nat over lange afstanden tragedie, vaak auto duiken op de longitudinale plassen. Lees verder Minder tonen
Grzesiek
Ik heb eens geprobeerd om de auto in te voeren in een slip op droge, schone stoep, en eerlijk gezegd heb ik niet fit uitzien, maar helaas is de weg snel wrijft en 40.000 niet veel heeft betreden waar de vorige banden (continental) deden 90.000. ze liever niet opnieuw opstapelen als ik moest hen opnieuw kopen is zeker niet in het formaat 195/50 omdat omdat met een dergelijk laag profiel, gemakkelijk beschadigd (2 stuks kapotte over hoe groot onze wegen) Lees verder Minder tonen
Piotr
Kak! Na 7000 km banden die uitsluitend geschikt zijn om te worden weggegooid-ongelijkmatige slijtage van het loopvlak en een veel lawaai tijdens het rijden, de test rekalmacji "commissie" schreef terug dat er een fabricagefout. Of te verkopen mijn productie, en het bedrijf GOODYEAR steekt aan hun klanten, of beschrijvingen van de advertenties zijn sterk overdreven. Meer dan 2000 zł in de afvoer. Het was beter om het orkest J.Owsiaka geven. Lees verder Minder tonen
Rozczarowany
Snelheid
Toepassen
Lastindex
Levering 2-3 werkdagen
Levering 2 werkdagen