Per seizoen
Populaire merken
245/40 R18 93 Y Run Flat
Levering 2 werkdagen
14 DagenTerugstuurbeleid
Gratis bezorging
Montage beschikbaar
207 reviews
Goodyear NCT5
Het is ten strengste verboden de inhoud van deze pagina te kopiëren.
We verzamelen informatie over Banden van 8134 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al207 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 3452000 km
Dominante rijstijl
matig
Resultaten : 207 van de 207 meningen
Niet geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
Banden flauw, lichtjes branden, zeer slecht in de natte zeer snel opgenomen in het ESP kan worden snel rotondes overwonnen in de natte remmen als de auto glijdt over het ijs. Het is een zeer goede band voor mensen veilig te rijden. Niet deze banden opnieuw kopen doordat dat zes stukken gereden deze banden, elk van de vervormde en zorg uitgevoerd bobbel op zijn voorhoofd loopvlak - waardoor een kloppend op het stuur met een snelheid van 140 km / h gekalmeerd boven 190 km / h Daarnaast zijn er veel te duur voor wat de band te bieden heeft. Ik denk niet deze banden raden, heb ik besloten om banden klasse Ultra High Performance kopen, tot vandaag dus ik zet het is niet mijn post maar al snel of voor enige 20.000km verschijnt (ongeveer 3 maanden). Terugkerend naar Goodyear Als u nodig hebt om te kopen - kopen gebruikte, hoe je gaat komlet nieuwe banden, buy anderen kopen - zoals Firestone TZ200, FHSZ80, Dunlop SP Sport 9090 Dunlop SP Sport01, Goodyear F1 of Hankook K104 of Uniroyal Rainsporty een of 2 Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band niet aan
Algemene beoordeling:
De grip op droog wegdek 3/5
De grip op nat wegdek 3/5
Is dit een nuttige beoordeling?
0 0
sqdo
rijden al 2 sets. Alle kocht deze banden maat gemaakt in Duitsland (kl.Predkości H) in bochten openbaring en vooral in de regen op bochtige wegen zonder voet van het gaspedaal en de motor droog bochten te zwak om piepende alleen zand niet leuk om naar te kijken. Het feit dat de engeltjes gas. sachs voordeel en al die andere grote, maar het rubber kan op bochtige wegen of straten trekken uit een stuk krachtiger machine, maar het is niet rubber van een autodealer met slechts speciaal geïmporteerde alleen-aquaplaning in sleur dergelijks. Beter in de hoeken dan de Michelin Energy MXV2 op de tweede auto. Ik ben verbaasd namen leest het advies, maar misschien hun kwaliteit verslechtert. Wada worden snel gedragen vooral in de voorkant van mijn rijstijl op ongeveer 25-30tyś en <4mm dus alleen in de prullenbak of de taxichauffeur. Terug cool over 50 tysiaków en meer dan 5 mm. Maar als iemand gek toen dus er bochten. Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band aan
De grip op droog wegdek 4/5
De grip op nat wegdek 5/5
ekonom
Heren - het begin van een kleine correctie. Donuts zijn echt heerlijk en is in alle opzichten - misschien slijtage maar .... Dit hangt vooral af van de rijstijl en niet de banden. Ik raad deze banden - ze zijn het geld waard, maar in aanvulling op de banden geproduceerd in Tailandii en China. Banden in het Oosten vervaardigd zou niet aanraden aan iedereen, er zijn zeker slechter, maar ook veel goedkoper. Dus ik iedereen om oriëntatie te stimuleren naar de dealer waar de productie wordt gekocht door je donuts. PS - Banden in Slovenië geproduceerd veel inferieur Duits en Frans. De beslissingen over te laten potentiële kopers. Bovendien, op basis van de ratings u een idee - naar schatting omhoog en draai in kwaliteit, terwijl anderen minder geluk die deze ongelukkige kocht ver-waschodnie donuts zijn bitter. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 5/5
De grip op nat wegdek 4/5
alwesz
Banden hard en wel omdat zodra afgesleten (het kan ook worden veroorzaakt door een vreemde vorm van het loopvlak). Ik kocht Dunlopy 9000 en ik neem aan dat het binnenkort. Ik hoop dat je beter dan Goodyear slapen. NCT 5 hebben nadelen, zoals: * snelle slijtage, * grote glijbanen in het natte, * zijn zeer luidruchtig, * geen spatbord wielen. Het kan echt band helpt het brandstofverbruik te verminderen, maar het wordt geëvalueerd pas na de volgende kilometer en andere gommen. De band is niet het geld waard besteed. Ik kocht de auto met deze banden en zeer teleurgesteld in het bedrijf Goodyear ... In deze prijsklasse zijn er veel betere banden! Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 2/5
TomASH
Complete mislukking, voor stukjes rubber zich gedraagt als een natte film Goodyear vereist nog veel geld. Hard, niet aanhoudt, luidruchtig, ongemakkelijk, fluitje, fluitje ... geen behoefte om te gaan en op. Ze wilden Clincher een kleine rolweerstand - dat lukte. Het is bekend dat voor een goede grip op het natte bochten betaal grotere slijtage en een grotere rolweerstand, omdat ze dachten dat wij garanderen deze voordelen moet enige weerstand te bieden. En hier is misschien geen weerstand maar een keuze rotonde boom, sloot, koplamp. Blijkbaar is in de zomer en de NCT als het ijs. Kijk uit! Lees verder Minder tonen
ccss
Het bedrijf is goed, maar de band model is niets bijzonders. De ergste die ik beoordeelde het in de natte. Drainage kan nog overleven, maar remmen op nat wegdek te schaatsen. Ik verwacht dat alleen maar door te kijken naar het loopvlak, maar ik dacht dat het merk banden, hoewel sommige de efficiëntie te verhogen. Ik denk dat het een eenvoudige regel - de meer rijstroken op de band, hoe groter de dia in de natte. Aan de positieve kant ik ook stil en lage rolweerstand. Voor volgend seizoen ben ik van plan om Fulda of Klebery, want veilig rijden op natte wegen is van groot belang. Lees verder Minder tonen
bekspejs
Een complete schande. Niet binnen mijn hoofd, met Goodyear nog steeds is het aanbieden van een blindganger. Maar iemand zal kopen deze banden zijn eerste op augustus nawkurza auto dat er iets met het niet zo is (ik dacht gewoon dat ik genoemd lagers door deze onvoorstelbaar geluid, vocht ik met autkiem myszkującym wanneer geremd in sleur, drama), maar hoe het uiteindelijk komt het met het door deze tragische het weer moeilijk om banden hem zal zijn en vind de andere modellen Goodyear. Dubbel verlies voor het bedrijf! Veel rijden en de slechtste band heb ik niet gereden. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 2/5
De grip op nat wegdek 1/5
Ezo
Complete teleurstelling. Zeer onzeker in de natte, krijgen in een slip en ABS is een hoop werk. De droge veel beter, met weinig neiging tot squeals op de bochten. Niettemin, in vergelijking met soortgelijke Michelin het continent verbleekt. De band is niet geschikt voor dynamisch rijden. Aan de bestuurders over enige droge oppervlakken kalmeren! Het enige voordeel is de kleine schuren die niet lust mij want ik droom om ze te veranderen voor de betere. Een andere waarschijnlijke Nokia H / Uniroyal RainSport2/Uniroyal Rally 550 / Yokohama C schijf. Lees verder Minder tonen
Dwight
Ik ben verbaasd dat sommigen die deze banden te evalueren voor 2 of 3 Dit zijn geen high-end banden, maar wat wil je van hen? Ik was al verschillende banden en waarderen ze ook. De waarneming toont aan dat het lage tarief hen eigenaren van Opel en Ford - gedeeltelijk. Met andere merken van de banden zijn vrij goed? Het kan een aantal gebreken in de modellen die ze (tandjes krijgen, zwemmen, overmatige slijtage) Ik weet het niet. Banden gekocht voor grappige geld - 150 zł per eenheid - nówki! Ik weet niet of ik een goedkoper en beter zou kopen? Lees verder Minder tonen
kierowca Renault Megane
Openstaande verkopen! In feite is de band op de eerste 10.000 km, dan moet je het als je een leuk leven weggooien. Vooral gevaarlijk op nat wegdek. Miseczkuja zoals de beroemde "ozosy" :-( minder ervaren chauffeurs als gevolg van uitwisseling hub banden huilende goud :-( In een woord, geweldig goovno! Laat ze vervangen met vreugde de veronderstelde standaard Bridgestone banden op de Vectra C GTS. Nu heb ik gemoedsrust, hoewel, met Bridgestony zijn aan de rand van een molding ... Made in Polen :-) Lees verder Minder tonen
xylen
Het lezen van een verscheidenheid van feedback van gebruikers Ik ben erg blij met deze banden al zijn geslaagd voor de 110.000 zijn al in slechte staat bij het naderen van het loopvlak beschermer en begon om lawaai te maken, maar op het moment świeności waren echt goed zowel natte als droge omstandigheden. Oponki bevelen ben in het proces van het bestellen van nieuwe banden en ik denk niet dat ik zal voor een lange tijd, tenzij ik dacht misschien de nieuwe Excellence te worden als de opvolger NCT5 Lees verder Minder tonen
prezes
Banden van het nieuws op de auto, de auto zonder ASR 110 pk. De regen kan en het is ok, maar als het een snelweg, omdat de sporen en gaten, en de stad is niet meer zo goed. De droge zonder voorbehoud, je waarschijnlijk het gevoel in de bochten en een comfortabele, is niet van plan om op hen graag aan boord. Hoge kilometerstand 100 tys.km gedaan op deze banden alleen in de zomer. De band voor wie niet per se willen experimenteren met het grote nieuws, die later blijken een flop. Lees verder Minder tonen
vw
Ik kocht ze met de auto (bijna nieuw). De gemiddelde band, redelijk luid, slijt snel (liefst kalme rijstijl) en deze factor diskwalificeert het als uw volgende aankoop. Algemeen zou ik niet aanraden in deze prijsklasse, kunt u kiezen voor een veel betere donuts. Ik wilde voeg mijn "MADE IN GERMANY", die het feit dat dit niet van een kind succesvol GOODYEAR niet verandert. Lees verder Minder tonen
kudzia piotr
Onder andere, kan de banden en het ABS-systeem niet beschrijven deze banden vanwege de doden zou waarschijnlijk te geven. In een niebezpeicznej situatie op de weg met een snelheid van meer dan 120 km / h overleefde het boveneinde van de greep en dus controleerbaarheid. Nu zag ik in mijn eigen huid, het is niet de moeite waard het opslaan van de banden. Goodyear Goodyear en alleen! Lees verder Minder tonen
Marcin R.
Moe erg glad, zo gevaarlijk in de natte. De natte bochten auto rijdt, geen bedrijf. Drainage op de lijn met een nieuw loopvlak op de 4e Sterk remmen of gewelddadige omzeilen van obstakels in de natte praktisch onmogelijk. In droge omstandigheden correct, wat luid. Na 10 000 pojawlilo augustus kinderziektes, die een effect op comfort heeft. De band is het geld niet waard. Lees verder Minder tonen
Slawek
Om te beginnen wil ik de uitstekende online winkel beveel! een groot bereik! nauwkeurige beschrijvingen! deskundig advies! concurrerende prijs! uitdrukkelijke en pijnloos transakacja! super snelle verzending en installatie gratis! Ik zou aanraden aan iedereen! van banden purchased'm ook erg blij, zijn ze ideaal voor het type auto bestelwagen. Ik beveel! Goede reis! Lees verder Minder tonen
astralz
Ik weet niet waarom er zo veel negatieve reacties, mijn banden waren aan het einde van het gebruik van ~ 3 mm profieldiepte en het einde gedroeg OK in het natte (een zeldzame reactie ABS, ESP helemaal niet). Zeer rustig, het comfort is het moeilijk op onze wegen te spreken, en de rand 17 '. Ik kocht een tweede set, ik hoop dat ze zo goed zijn als de vorige. Lees verder Minder tonen
marcin
De band voldoet aan alle verwachtingen chauffeur die rijdt op een vreedzame manier. Comfortabele, gebrek aan aandacht te drogen goed omgaan met water, niet te snelle slijtage. Maar na 40 duizend wyzabkowaniu onderdanig - is lawaaierig verschrikkelijk. Ik gaf twee hoewel ik was geneigd om eerst te geven Band voor auto's met minder gesofisticeerde ophanging. Lees verder Minder tonen
Marian1
Allereerst - hel luid Winterbanden zijn niet meer zo opvallend als die ... Trouwens - in droge omstandigheden zeer goed (slechts een keer piepte met zeer sterke remmen), de natte, waren er af en toe een klein verlies van hechting, meestal wanneer er veel water op de door (onze sleur). Decibel vraagt me om te zoeken naar iets anders na de winter ... Lees verder Minder tonen
Yapa
Ik weet niet hoe de band werd getest, maar de data-gereduceerde slijtage zijn sterk overdreven. Daarnaast heeft de band een unieke luisterervaring en dus hoe meer versleten luider. Aanvankelijk ik vermoed dat mijn nieuwe VW gij hebt stapte uit lagers, gelukkig brulde rubber. Na het vervangen van de F1 speelgoed auto loopt rustig weer. Begraven Lees verder Minder tonen
Pietrek
Ik had deze banden op het nieuws op de auto, het vergelijken van de Dunlop FastResponse. GY veiliger te rijden in de hoeken, GY is beter om te drogen, maar slechter in de natte, GY is stiller, eigenlijk auto werd minder verbranding door ongeveer 0,3-0,5 liter brandstof per 100 km, alleen gereden in de zomer en sterk tot 110.000 km Lees verder Minder tonen
bartek
Band zelfverzekerd bochten, zelfs bij hoge snelheden en scherpe bergen bochten waarschijnlijk voelt de auto. De regen zou vertragen tot 80 km / h (spoorvorming en grote plassen / aquaplaming> 2). Re-koopt liever niet, want het is beschikbaar tegen een vergelijkbare prijs Excellence waarin de parameters lijken meer moderne. Lees verder Minder tonen
VW
Banden "kinderziektes", die zich manifesteert trillen en huilen (ik dacht van de placenta). De natte-fataal auto-drijvers. Alleen de droge goed vasthouden. Ik UG6 winter en ze raden NCT5 totaal fiasco. Hoewel er weinig slijtage van het loopvlak te wijten aan zząbkowania zijn geschikt voor smieci.NIE aanraden! Lees verder Minder tonen
Soplica
Zodra bandenslijtage in mijn leven had ik nog niet. 25.000 km en treden zo veel als een kat huilde. Hoe te houden - zo zo. Zowel de droge als in de natte het kan beter. Op dit moment vrijwel elke piepen remmen en tractie. Ik niet aan te raden. Ik wracm de stal van Dunlop. Mooie herinneringen Dunlopy Sport SP 01 Lees verder Minder tonen
jacek
Ik kan me niet voorstellen slechter banden. Ze zijn hopeloos luid (luider dan winterbanden!). Het droog met vrij en rustige rit als dit gaat, maar tijdens het rijden sneller nachtmerrie. De natte geen woorden. Voor dit de rustige rit zo snel slijten. Al met al kan ik niets goed over hen zeggen. Lees verder Minder tonen
ViR
Omalo verloor mijn leven vooruit met een snelheid van 70 km / h, het invoeren in een klein sleur in mijn baan. Auto is rechtstreeks geplaatst in de zijkant van een rijdende vrachtwagen naprzeciwka.Mżył weinig regen. Van nu af aan, ik ben bang om deze auto te rijden op een natte tragedie! Lees verder Minder tonen
krzychk
banden een seizoen na de veronderstelling dat de conversie van 20.000 km. zoals de kleur, grijs, dun, bijna uitdrukkingsloos, behalve voor een goede rol. zeer goed bestand tegen stedelijke kuilen, aqapling onder de maat, of zwemmen. voor liefhebbers van ongewone slippers en rustige rit Lees verder Minder tonen
pawellos
na 30.000 wyzabkowaly augustus, dacht ik van deze wijn schorsing en schelden op de Ford wereld is, blijkt dat de schuld van de band, verandert onmiddellijk. verschrikkelijk lawaaierig. goodyear moeten geld te doneren of te ruilen voor een ander model. Lees verder Minder tonen
darek
TRAGISCHE banden in de regen! Gewoon zwemmen in de bochten het is eng snelle rit. De droge heeft een 3 + "kreunen" in de boog, terwijl bijhouden. verloop bij 3 +. De band aanbevolen voor diegenen die liever een rustige rit. Niet aanbevolen! Lees verder Minder tonen
Krzysztof
Mijn vader heeft een band in de fiesta (ford) en worden geproduceerd in Frankrijk - werkt goed, maar is wat ik gekocht bij de promotie waren Taiwanese productie en de mix was veel moeilijker in vergelijking met de Franse. Taiwanese niet aanraden! Lees verder Minder tonen
lukasz
Het is moeilijk om de zogenaamde beoordelen. "Energie-efficiëntie", maar vanwege de lage rolweerstand terecht. Fatsoenlijke loopvlak, goed gedrag, zodat de droge en in de regen. Zeer kleine en gelijkmatige slijtage van het loopvlak. Lees verder Minder tonen
dottore
Zeer goede investering. Ik ben een sales rep en al przejeździłem hele land heinde en verre. Deze banden kon ik een hoop cent besparen op brandstof zijn anders veilig en goed vasthouden aan de weg. Als u van plan bent om veel adviseer ik rijd Lees verder Minder tonen
Przedstawiciel
Niet slecht voor een droge stok. De 20000 ook in de natte. Aangezien de consumptie van grip op een nat wegdek daalt drastisch. Loud! Conclusie: als je leven aangenaam - na 20-30k. gooien de prullenbak, of verkopen "rokers rubber". Lees verder Minder tonen
xylen.mot
Welkom. Banden voor zo'n lage prijs is zeer goed. Gelieve niet schrijven dat ritme optreedt ... het is niet waar. De band gedraagt zich zeer goed, zelfs bij 215 km / h Het is stil. Het enige nadeel is boksen op het natte asfalt. Lees verder Minder tonen
Artur
Ik moet toegeven dat dit jaar, haastte ik me naar de vervanging van banden en Kerstmis kwam terug op deze banden in de sneeuw en toch de band gedragen fatsoenlijk. zeer rustig en comfortabel - wat te schuren toch heb ik geen mening Lees verder Minder tonen
PAWELINA
De 30.000 waren ok, maar niets meer, alleen een beetje minder in de natte. Helaas, na 30 duizend. groeide luid, en zelfs zeer luid. Aan de positieve kant voor zorgen dat een hoge slijtvastheid. In het algemeen kan ik niet aanraden. Lees verder Minder tonen
Maciek
Tot 18-20000. Dan zijn er een aantal in droge omstandigheden zijn nog steeds goed. In de natte ... verschrikkelijk ... gevolgd door specifieke onderstuur. alleen hun abrasiveness augustus is het eens met wat de fabrikant belooft. Lees verder Minder tonen
Kostek
Ik had geen problemen bij het droog, maar ook niet getest hen zeggen "buitengewoon". Tot nu toe heb ik niet teleur. De bochten en remmen rond op een natte asfalt - soort Lake, SLOW DOWN! veel. Harder dan Michelin-s. Lees verder Minder tonen
Gocar
Band zeer luid - waarschuwen tegen zakupem.Auto nieuw, goed gedempt, maar het lawaai ondraaglijk - indien Opel niet zal veranderen onder garantie -! In de prullenbak Helaas heb ik geen idee inne.Gorąco ontmoedigd om te kopen. Lees verder Minder tonen
marek
vrij gemiddeld band in droge omstandigheden en absoluut briljant in de natte. Ik wil niet de categorie 'ice' en 'sneeuw' in de beoordeling van de zomerbanden te begrijpen! - Daarom schreef ik '1 ' Lees verder Minder tonen
zły
Ik heb altijd goodyear'y vond en werd niet teleurgesteld. De perfecte mid-range auto. Gebruikt ze in de paragrafen 30 - 50 km per dag en zijn zeer goed presteren. vertrouwen en comfort. Ik kan het iedereen aanraden. Lees verder Minder tonen
wojtek boguta
De droge kunt u zelfs meer dan 200 km / h op de hoeken rit omhoog. In de regen slippen bij het optrekken, remmen. Voor beginnende bestuurders b gevaarlijk. sneeuw en ijs hebben de ene gegeven, want ik heb niet gereden. Lees verder Minder tonen
PAWEŁ
Banden gemiddelde. Zo stil. Wyzombkowują snel. De rechte lijn (in Duitsland op de snelweg), waar het bedrijf, kan de Englischer "hopeloos" wegen niet omgaan, hebben ze de neiging om overdreven doorzakken. Lees verder Minder tonen
Stan
Momenteel wachten op beslissingen Klachten GM en Goodyear banden na ongeveer 25.000 km vreselijke kinderziektes geven van een vreselijke lawaai suspensie wordt gecontroleerd OK.Jaeszcze dergelijke verkopen niet had Lees verder Minder tonen
Mi¶
Voor droge als OK voor natte tragedie. Zeer binnenkort het duel, maar niet "rook gum". Het enige wat ik kan positief over hen zeggen is dat ze relatief rustig (en misschien luister naar muziek te hard?) Lees verder Minder tonen
Hitman
Tragedie! Wanneer vrezen sneller jeździć.Obecnie 25.000 diepte 2,0 mm groef banden en ik ben vrij rustig kierowcą.Jednym woord ontmoedigd. Voor het eerst in mijn leven heb ik een stront-deze auto is mijn 7 auto. Lees verder Minder tonen
Mikołaj
Ik heb deze donuts al drie seizoen en drijft mij in hen heel goed, ik had geen problemen tot nu toe. Waarschijnlijk volgend jaar zal ik worden gewijzigd en zal opnieuw investeren in NCT5 - gemak en comfort :) Lees verder Minder tonen
Grosh
Tragische band, was ik zeker dat ik heb lagers vervangen, dus rommelde waarna een nieuwe band kost bijna 750 zł / pc kan veel meer nodig dan was het gewoon tanden, gelukkig mijn ervaring met hen is afgelopen Lees verder Minder tonen
Markus
de eerste keer dat ik de banden, nu vechten voor hun vervanging onder garantie, alle vier tandjes aan de binnenkant. De test schorsing heeft zijn udszkodzeń niet tonen. Wij raden u sterk tegen inkoop! Lees verder Minder tonen
jakraw
Banden zwak. Ik dacht dat het het lager, maar ik was verkeerd. 30.000 luider. Tragedie. De Skoda station kreeg ik te horen dat de garantie op de band is 8000 km. Grappig. Zeker niet aan te raden. Lees verder Minder tonen
cygasiak