Per seizoen
Populaire merken
Bezorging van 48h
14 DagenTerugstuurbeleid
Gratis bezorging
Montage beschikbaar
466 reviews
Continental ContiEcoContact EP
Het is ten strengste verboden de inhoud van deze pagina te kopiëren.
We verzamelen informatie over Banden van 8186 Dagen
Gedurende deze tijd hebben we verzameld al466 reviews
Onze klanten hebben op deze band gereden 8118000 km
Dominante rijstijl
matig
Resultaten : 466 van de 466 meningen
Niet geverifieerde opinie
de Vertaling
een mening buiten NL
Welkom. In deze donuts zijn nauwsluitende mijn wielen speelgoedauto's (salonmateriaal). Wat kan ik zeggen over hen? Er zijn szybkościeralne zoals sommigen suggereren. Ik zal opstijgen, want het is het einde (hoewel het 1 mm van de zijkanten van de controle-bar, maar niet meer - ik graag snel krappe bochten). Hun kracht is vrij goed -56000 km is veel - met een kalme rijstijl kan hebben om comfortabel met 75-80.000. Armen in de natte - kan verrassen in het zwembad, de functie is de manier om te glijden op de natte - vasthouden, vasthouden, Uuups - rubberboot uit het niets. Zo kan een gezonde schrikken. Maar zijn hard en snel in reactie op de bocht. Ik heb niet te veel vergelijken omdat wsześniej en andere auto en veel kleinere afstanden, maar er zijn zeker beter dan Kumho vriend dan DEBICA en aalscholvers. Maar ze niet meer te koop. Waarom? Ot prijs veel hoger dan vergelijkbare concurrerende en gum. Volgende week, koop nieuwe dus we zullen zien wat er zal gebeuren :) Oh - schoten op hen van mei 2004 tot de dag van vandaag zonder onderbreking - in niegłębokim omgaan sneeuw - alle drie de winter przejeżdziłem en slechts eenmaal het genot van een sloot aan de kant van de weg: D s1 sneller liep dan de helft van winterbanden: P hoewel ik besef dat deze zomer en volgende winter rubber zimóweczki (op dat moment, was het aan en vertrekken van huis of uit een diepere sneeuw op de parkeerplaats) zal hebben Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band niet aan
Algemene beoordeling:
De grip op droog wegdek 3/5
De grip op nat wegdek 3/5
Is dit een nuttige beoordeling?
0 0
Marcin
Ik reed naar de bandch drie winterseizoenen in dit een heel scherp. In het algemeen, als het zomer is een openbaring - uiteraard op de hoogte van de zomer banden en vol met gezond verstand zou ik naar de bandch helemaal zeker. De nationale een-die soms verpakt sneeuw op de reacties op stuur, remmen, accelereren waren gewoon geweldig. Natuurlijk zdażały zijn momenten waar elke winterbanden die won. Het ergste is uit de buurt van het huis en weg van de woonblokken in de situatie okopnego en natte sneeuw. "Łopatowałem" zodat het landingsgestel raakte de sneeuw. Ik viel twee keer uit de weg, maar het was tijdens het spel en in een positie van nul verkeer - nemen kanten begrepen dat er soms dingen niet werken, zelfs de beste winterbanden. Voor degenen bandch won met drie jongens in de tijdrit okrążaniu vertrouwen op een klein object op het moment - deed de 10 cirkels. Golf2 op winterbanden, clio op winterbanden, Fabia op letniakach en ik zou letniakach. Alleen clio ging het een beetje beter ;) Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 4/5
Op droog asfalt zo-zo. Nat niet bestaan. Ik heb nog nooit gereden op iets zo hopeloos in de natte. Normale Dębice, Aalscholvers, Daytona en dergelijke goedkope banden op natte wegen zijn veel beter. Deze band is gewoon onvoorspelbaar in de natte. Bedrijven bieden deze banden als originele uitrusting, behalve gewoon om schadeherstel te verdienen. Na de aanschaf Twingo pojeździłem ze ongeveer een maand en dan op winterbanden - Goodyear UG6 ... het gedrag van de auto is onherkenbaar veranderd. Volledige controle in alle weersomstandigheden (het was nog vrij warm - 5-10 graden C), zelfs bij hoge regenval, eenvoudig, zelfs in de slip te controleren. In het voorjaar weer begonnen Ik ContiEcoContact ... Geen Contaktu met de weg. Voor deze, 20 000 km banden eruit dat ik nu rijd heel rustig, om niet te hebben om een nieuwe reeks voor de winter te kopen. Loopvlak is niet meer veel op alle vier delen (voor en achter verwisseld plaatsen na 10 000 km). Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 1/5
Toydols
Mensen hield! Kan ik short gaan op deze slippers, en nogal weinig ver kan ik zeggen over hen, maar als ik lees een aantal van de reacties, het maakt me zwak. Als iemand wijst erop dat je agressief rijdt, met een gekrijs van banden van alle lichten, proberen om de scherpe bochten in de stromende regen te overwinnen, zoals de droge omstandigheden, en tegelijkertijd wil auto-type of astra punto gedragen als vastgelijmd aan het asfalt moet het waarschijnlijk niet een auto te besturen. De wetten van de fysica kan niet bedriegen mannen, en helaas een mijl in de regen heb je je voet van het gas, dan is de band gaat zijn rol als het zou moeten vervullen. Wat dościeralności loopvlak bevestigen dat helaas zal het snel slijten. Na 1000 km zie ik de randen van de banden slijten meer. In de regen, zijn in ieder geval mijn afschriften goed te presteren en ze kunnen niet klagen over het voor nu. Wat is het volgende dat we zullen zien ... Lees verder Minder tonen
Samenvatting: Ik raad deze band aan
De grip op nat wegdek 4/5
Krzysiek
Zeer goede banden! vasthouden aan de straat auto als "sticky", wordt het gemakkelijk om te versnellen, hoewel mijn tandvlees moeilijk te roken zou zijn, kan u klachten over het geluidsniveau, brullen, ja en misschien slijtage hebben, maar als iemand afhankelijk van de sport die u langzaam rijden dan moet je zoeken op alle op een andere plank, en al die onzin die mensen hier geven een heel andere realiteit, vooral omdat de meeste schrijft in feite over het merk en niet van het model, en ik denk niet dat hij weet wat hij schrijft en zonder vergelijking, kan ik toevoegen dat voor een moment had ik Barum, die in vergelijking met Continental's evalueren precies het tegenovergestelde, en vóór de evaluatie toe te voegen - "niet te vergelijken" en blijkbaar hetzelfde bedrijf te doen. Tot nu toe geen Barum en Continental de meest voor de normale gebruikers. Lees verder Minder tonen
olo
Als het gaat om het rijden op droog en nat asfalt, comfort vergif of rolweerstand, heb ik niet de banden (met mijn gematigde rijstijl) enig voorbehoud. Het probleem betreft een super snelle slijtage van deze banden. Na een minder dan 10.000 km (met de juiste geometrie) buitenranden van de banden totaal geen loopvlak kleine insnijdingen (de op de gewrichten tussen de groeven waar de taak is om water). Echter, hetzelfde blok buitenkant van de band vertoonde een zeer hoog verbruik in verhouding tot de rest van het loopvlak. Het is duidelijk dat de band wrijven, maar totdat en ten minste 10.000 km? Uit de bovenstaande reden, denk ik niet kopen deze banden in de toekomst. Zoals voor de beoordelingen van het gedrag op sneeuw en ijs, afhandelen in beide gevallen een, want ik had de kans om deze banden te testen in zulke omstandigheden. In de winter, rijden op winterbanden. Lees verder Minder tonen
Piotrek
Banden op de vooras van de Smart, de droge omstandigheden perfect, net als een natte ondergrond zijn hopeloos. Nu komen we tot een einde na 100 000 km, en ze zouden ze niet kopen, hoewel ze nog steeds worden aangeboden. Het enige voordeel is slijtage, echt stoer, Kilometerstand 100 000 km en 10 la, maar dat is niet het punt. Hard eng - nieuwe banden, die ik kocht op de achteras zijn twee keer zo zacht. Band gevoelig voor aquaplaning, kijk maar naar het loopvlak, zelfs. Algemeen zou ik niet aanraden, zo vreselijk spękała had al vijf jaar van de band leek verrot allemaal. Opgericht autofabriek zodat ze uit het nieuws. Helaas, de tweede keer zal het niet zijn omdat ik al Continentale op de banden van het merk is niet al een keer gefaald en het is vooral voor grotere auto's. Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 2/5
alex
Moe heel moeilijk, met een uitzonderlijke weerstand tegen slijtage (meer dan 91.000 mijl en nog loopvlak hoogte limiet normen ongeveer 6 mm). Door deze troost lijdt vooral bij lage profiel. Banden te gebruiken voor zowel snelwegen en typisch Poolse wegen en in stedelijke gebieden. In droge omstandigheden band gedraagt zich precies foutloos, maar de natte "hold" tot een bepaald punt waarboven het gevoel dat ze grip te verliezen. Is het tijd om ze te veranderen (acht jaar dienst) - begon met kinderziektes en je kunt zien dat de interne structuur van de band te delamineren. Over het algemeen, als iemand de kans krijgt om het te kopen in goede staat (tenzij reeds aangeboden als nieuw) wordt aanbevolen voor lange probleemloze kilometers tijdens de normale werking. Lees verder Minder tonen
Gucio i Cezar
Banden goed voor een seizoen. Zeer snelle slijtage dunne groeven op de band - een teken dat er iets mis is - ook al is de juiste geometrie van het lichaam. Banden verdwijnen in de ogen. Ik rijd erg agressief, maar banden verdwijnen in de ogen. Een seizoen - over dan is het een drama. Terwijl op droog asfalt is ok, het is een natte adviseren niet om het huis te verlaten. Ik reed 30.000 km op de banden. Het is nog steeds een goed resultaat, maar het was alleen veilig tot 10.000 km. Zelfs bij het wisselen naar winterbanden dienst vraagt of u wilt "iets" op wielen :). Banden rustige, kleine brandwonden, maar de consumptie zullen die banden volledig te diskwalificeren. Hen zeker niet opnieuw kopen. Ik heb al Uniroyal 680 gekocht voor de zomer. Lees verder Minder tonen
pawelek
Band moeilijk in te schatten. Ik veranderde dit toen de fabriek Good Year GT2 waren nog steeds goed, maar vanaf het begin zeer gevaarlijk en onaangenaam om te gebruiken. Continental op de achtergrond leek mij een geweldige band. in porónaniu de GT2. Alles was prima totdat het loopvlak niet begint te verdwijnen in een alarmerend tempo. Na ongeveer 40.000 km verdwenen kleine snijwonden, hoewel de belangrijkste loopvlak was nog normaal. Na gebruik vinnen vrijwel alle remmen op nat eindigde draaien ABS. Ik voelde me ongemakkelijk en dus zouden ze niet opnieuw kopen. Helaas, de nieuwe Focus I Continentale weer en na 2 weken gebruik, en rijden 3.000 km Ik kan niet zeggen een slecht woord over hen. Maar indachtig vorige ervaring ben ik vol vertrouwen. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 5/5
Tomasz
Ik reed ze 30 tys.km. Eerder, ongeveer 200 duizend op andere merken. Nu lees ik de recensies hier, meestal negatief, en weet niet wat te denken. Wat te schuren tot en met 6 geven Na drie jaar, is er geen spoor van slijtage (misschien klein). Maar troost ... Hoe hard het gat op de weg die ik voel. Rolweerstand: wat heb je waarderen? Auto gaat tot zolang er geen bergop stationair - de wet van de fysica. Waarom de meningen van uw rolweerstand? Net podpompować beetje meer en langer auto glijdt soepeler. Schrijven over sneeuw en ijs - heeft geen zin - op de gelegenheden zijn gemaakt winterbanden. De natte gaan als de droge. Maar horloge racers: Ik ben blij dat deze ratings 130km/na uur laten zien. Ook moet worden opgemerkt. Met vriendelijke groeten Lees verder Minder tonen
Fan dobrych opon
Shock - Ik lees 35 advies. In de meeste negatieve 95%. Na het verwisselen van banden Kumho (die bijna zichzelf niet te doden) op ContiEcoContact leek mij dat dit de beste (althans bevestigd door experts in de automotive tijdschriften - Ik vraag me af hoeveel dit pseudoekspertyza '). Ik bevestig dunne banden, goed voor een seizoen. Als het wordt aangenomen in december blikje przejeździć de winter omdat ze een zacht rubber en hoge loopvlak. Dan gewoon de heuvel af, donuts botsen sneller dan de remblokken. De droge OK na de regen de remmen lang en zonder succes. Ik vraag me af of de Duitse markt werkt. Ik stel voor dat er goede oude technologieën, en Polen is een markt voor EcoContiContinental experimenteel. Lees verder Minder tonen
Ryszard Gajewski
op droog asfalt zijn wat minder goed in de natte - vooral in de "harmonica" voor de verlichting. Heel vaak, ik had een probleem met het wegrijden - toen was ik behoorlijk. Fast duel. Voor ongeveer 25.000 botste normaal - toen "ging bliksem" Na 40000 set te vervangen (hoewel blijkbaar geen slecht resultaat). Na het verdwijnen van het produkt (of ongeveer 30.000) in de diepere pools hopeloos. Wanneer u hard rijdt in een pool van pluisjes kirownicą (het was van het nieuws). In totaal zijn er kosten - weten hoe zich te gedragen in de regen reed langzaam. Mijn cijfer - maar kan een beetje te snel verloren hun loopvlak zijn. Nu kocht ik de P3000 Lees verder Minder tonen
axe
Grote band voor de zomer (want het is een zomerband) en droog weer. In de regen (vooral in de beginfase) een beetje glad, maar gewoon een beetje vaardigheid + gezond verstand en mag geen probleem zijn. Niet de beste oefeningen in dieper water (spoorvorming, diepe plassen). Met zware remmen nice ABS zet echt zeer zelden (zowel droge als natte omstandigheden). Met koniczności przejeżdziłem een winterseizoen, maar ik zal niet oordelen. Het is niet zomerband winter. Ik gaf de "groten" want in de winter elke zomerband is "zuigt" zwakte van de band is de duurzaamheid. de voorste loopvlak 40.000 was 2 mm diep. Nu zijn ze bijna kaal. Lees verder Minder tonen
angus
Afstand moet worden verdeeld in twee, want na een lange glijbaan in het natte kocht ik winterbanden. Op droog wegdek rustige, licht rollen, na het afvegen het loopvlak ziet er bijna als slicks. Goed remmen op droog asfalt. Op natte wegen tijdens het rijden recht in de diepe poelen van merkbare aqaplaning bij v> 80 km, maar dit is normaal. Zeker zomerbanden, wanneer het onder 10 wordt gekoeld * C ingeruild voor andere beter. Herfst rijden als hockey, vooral het vuil en laat het bij ons zoals gewoonlijk. Na zes jaar, zei verband met de vergrijzing, de snelheid van TWT nog steeds veel van de inventaris, gooi jammer. Lees verder Minder tonen
Mirek
Welkom. Ik zal dit zeggen - uitstekende band als het gaat om droog en warm oppervlak. In het zuiden van Europa, me nooit ontbroken. Als voor de zomers en gematigde maar regenachtige dagen, het is veel erger. Reizen door sleur van plassen water en zelfs ABS + EBD + ESP hebben veel om snelheid te verminderen zo glad in de F1. Om te voldoen aan de behoefte aan banden (zomer, zomer regen - Intermediate en winter) hebben. Continental is mijn persoonlijke typen banden doet een korte nok max tot 45.000 km. Maar dat is een groot pluspunt want ik zeg groot voorop op droog wegdek. Lees verder Minder tonen
tom
Banden gekocht met een nieuwe auto in de zomer wanneer de temperaturen zijn bedrijf een super groot maar als het koel genoeg is tot 20 ° C en de regen is nog steeds in het achterland van hen rijden en rijd ik een heleboel jaren en dus lipnych banden hebben nog niet de wil om te beginnen voordat de herfst winterbanden omdat ze veiliger in de regen te voelen, kan ik vergeten dat we van traditionele skrzyżownia eerste dia onmiddellijk na het rijden jescze bierznik is normaal, maar de vreugde van crashes en stapel ze voor het volgende seizoen, maar wat is er anders? Lees verder Minder tonen
Darko
5 jaar gebruik van banden gekocht met de auto in de woonkamer. Gedurende twee jaar zag ik geen probleem met de tijd band wordt al snel gevaarlijk. Gewoon omdat ze rijden veilig en hebben niet te veel onverwachte gebeurtenissen, het is niet iemand sloeg zijn rug op deze banden. Banden tragisch de natte remmen, het droog kan zijn, als iemand stil gaat. Acceleratie is energetisch licht trackage. Het laatste beetje bang voor ze, en na de winter gaan ze "af te danken" - voor zijn eigen veiligheid moet u zorgen. Zeker het zal niet stevig continentaal. Lees verder Minder tonen
Rafik
Als het gaat om de behandeling van de banden zijn erg goed voor het rijden in de zomer, op droog asfalt. Dan voelt de auto erg mooi, rustig en zo zorgeloos bochtenwerk. Helaas, het eten van veel erger val in de natte, vooral in een vrij diepe plassen - als de toegang tot het zwembad van dit recht wielen dan heb je echt Monco houd het stuur, zodat er geen controle over de auto verliezen ... Het grootste probleem met deze banden is in mijn abrasiveness - 35.000 km en zijn misschien 2mm profieldiepte! Samengevat: fatsoenlijke donuts, maar helaas niets meer. Lees verder Minder tonen
Dino
Ik rijd als twee gebruikers van 42tys. En vanaf dat moment evalueer ik deze donuts hoewel ik nog niet gereden in de winter. Na 50 duizend moest plaats de achterklep - banden waren helemaal kaal, vooraan jakotako nog maar augustus is geschikt voor uitwisseling. Banden op nat wegdek gedragen tragisch, als de sleur is nog steeds een nachtmerrie bij hogere snelheden. Het droge kan worden "biedingen" nadat het bedrijf iets meer verwachtte. Nu, ik ben voor de P3000 en is het bereiken van veel betere hechting [misschien omdat ik heb slechts 5000 km]. Lees verder Minder tonen
koci
Het droog is ok in de natte niet zo veel. Banden heel luid. het centrale loopvlak riemen van 30 duizend zijn zonder incisies, zijn bijna helemaal kaal, het is eng om te kijken naar deze banden, ondanks het feit dat er meer zou kunnen zijn van twee seizoenen rit. Is het gewoon hoort te zijn?, Maar in mijn geval gaat het op gladde stroken van rubber, zonder enige kaształtu beschermer (cut), verschillende loopvlak protector is alleen aan de zijkanten van de band. Deze Poolse ścirały augustus een of andere manier gelijkmatiger dan deze "vreemde". Lees verder Minder tonen
kan niet zeggen dat ik gereden deze banden. Toen ik zag het op de portefeuilles in autku kocht was er kapot van te kijken als een Russische schaatsen. Echter, in gebruik, om te zeggen het was zeer goed Slippers. Ongeluk kon ik niet de winterbanden en enkele pojezdziłem in de winter, dus wat vervangen? En als u overstapt op een nieuwe winterbanden te zeggen dat deze schaatsen zijn niet alleen lijm schaatsen! Zomer op het asfalt als lijm stok auto, aquaplaning? Ik ontmoette dit. Volgende slippers zijn zeker Conti, zodat de nieuwe generatie Cont-3 Lees verder Minder tonen
edward
Banden gekocht van een andere Punto. Misschien zijn ze niet wonderbaarlijk, maar eerder trots op kunnen zijn. Vergeleken met de vorige Michelin MTX (of iets dergelijks) zijn gewoon sensationeel. Goed uit te oefenen op het droge, regen - je weet dat je nodig hebt om meer zorg te dragen. In de winter, heb ik niet controleren, want het is natuurlijk een zomerband en winterbanden zijn. Ik verkocht de auto op deze banden, en ik nieuwe Goodyear GT2 en dit zeggen: de vorige was veel beter. Goodyear is zeer zwak, ondanks het feit dat deze I ABS. Lees verder Minder tonen
Desperado
alleen veranderde de banden en opnieuw koos de continentale als de vork in augustus deden het erg goed in de regen en ik had geen probleem voor eens en slechts een wiel viel in een diepe plassen en een beetje, maar toen beschuldigde de achterkant gevangen greep, rubber lijm is Miek en tijdig remt in de winter en drukken de manier waarop ze reed 130 km / h voor op de grote stad, maar hebben geen bèta-of Merola en er was geen slip van 40 minuten, dus ga in de winter zal nooit begraven hing een paar keer op het chassis Lees verder Minder tonen
hfgff
100 000 km duurzame banden op de achteras. Ongeveer 50-60.000 mijl op de voorwielen. verwaarloosbaar verloop - een openbaring. Maar het is genoeg als het gaat om voordelen, kunt u het te hebben met zijn vrij rustig. Rijden op droge Kom Met meer over het maken sommige slippen. Remmen Suchman ook over de natte hmmm - misschien ramp is te sterk uitgedrukt, maar het is slecht. In een slip als slicks, remming ook een stuk slechter. Banden niet het geld waard. Bury - tenzij iemand wil gewoon een duurzame band te kopen. Lees verder Minder tonen
ahoy
Persoonlijk, de beste rechter gedroeg EP Conti banden in de regen. Ik heb een paar bochten die ik graag om te bewegen en tijdens een van de repetities hebben enige afstand gereden om een kleine regen met een snelheid bijna gelijk aan die in de droge-om het te onthouden nu. In een snelle rit op droge banden een beetje los-moet lepiej.Podsumowując banden zijn goed, maar voor de prijs moet dus na een voor sneeuw en lód.Komfort beter op droog nawierzchni.W winter workout op winterbanden wanneer mijn maat is goed. Lees verder Minder tonen
Leszek
Ik kocht en het eerste wat ik zag was te groot lawaai (in vergelijking met de winter dunlopów zijn tragische). Naast de droge ritten erg mooi, auto houdt richting zonder aanklacht, in de natte kreeg ik de kans om veel getest, maar in een rustige ritten voor mij zijn over een extreem gedrag. Ik ben verrast door hoe negatieve meningen over het gedrag in de natte, maar het kan ook uit want mijn uzytch materialen worden gemaakt in duitsland en ik zie dat de meeste van inschrijven hier een Tsjechische productie. Lees verder Minder tonen
samuel
Op deze banden verliet ik de woonkamer en is al het einde komen, overlevenden van precies twee zomers en in het veld dit jaar. Ik moet toegeven dat als de profieldiepte toonde een maximum van 30% slijtage banden gedroegen nauwkeurig zowel op droog en nat wegdek gereproduceerd, vertonen een extreem lage rolweerstand en dus de auto was nog zuiniger :) inachtneming heel moeilijk schorsing in mijn Fabia Continental goed gedempte rubber hobbels, ik echt aanraden deze donuts zijn waardig van uw aandacht Lees verder Minder tonen
smerfik
IK HAD EERDER IN CORSICA B MICHELINACH MXT ENERGY, MAAR NU overleefde ik CONTINENTAL DRAMA wat niet voldoende is LIPA, hoeft troep niet kopen DIT TENZIJ JE NIEUWE AUTO OBUTO standaard met dergelijke banden, zachte golvende DRAMA EN DE BIJLAGE 3 TIMES barstte MI ZIJPROFIEL BANDEN toen hij probeerde te ECHT NIWIELKIM geparkeerd op de stoep, probeerde ik BO SYKOT alleen gehoord, en wanneer niet het tellen van de NA 4 EXTRA RUBBER Hij greep had genoeg, veranderde ik mijn auto GEHEEL NIEUWE BANDEN! Lees verder Minder tonen
BARTEK Z KRAKOWA
Het belangrijkste nadeel van die band (Made in Portugal) kocht ik samen met een nieuw voertuig was de opkomst van micro-rubber. De band op de schouder na twee jaar leek sparciała (de druk was nog normaal). Fatsoenlijke band op droog wegdek in een rustige rit. Nat met meer water aquaplaning gegarandeerd. Het doet er niet toe voor een nauwkeurige overdracht van de bedoelingen van de bestuurder om de wielen. Naast de slechte kwaliteit van het rubber kan worden aanbevolen voor een rustige rit. Lees verder Minder tonen
Jacek
Het is moeilijk te zeggen hoeveel hangt af van de banden en hoeveel van de auto. Op droog wegdek rijden de rails als een natte steeds meer glad, maar ze zijn nog steeds goed. Als iemand probeert te doden moet je jezelf laten deze banden voor de winter - ABS zal niet helpen - maar aan het eind van die winterbanden.Conti zijn zeer goed gevormd - ze reed een Skoda Felicia zonder stroom en daarna veranderd naar Pirelki - Ik had het gevoel dat ik heb antywspomaganie en heeft 0 tractie op nat. Lees verder Minder tonen
Tomek
band zo-zo op droge runs correct, maar in de natte ze kleine problemen (skid kant), zelfs bij matig zacht ritten in plassen slecht. Ruis vrij hoog. rolweerstand rond Maar let op: fast duel. voor vergelijking Dunlop op identieke autku weerstond twee keer het aantal kilometers. rekening houdend met de run op winterbanden in de winter is nieuwe banden vervulde mij in slechts vijf maanden. Samenvatting: over het algemeen als niet voor snelle bandprofiel dragen het zou kunnen zijn. Lees verder Minder tonen
piotrek
Ik geloof dat alle van Continental negatieve beoordelingen oneerlijk zijn, zijn zij de uawzam erg goed, houden ze een groot naiwerzchni, zoals lijm, weinig versleten, want nu kocht ik Barum waren goedkoper en dit is gewoon een vergissing, nu heb ik een vergelijking toont naprade, Continentale van drie klassen beter ... Ik zou aanraden. Ik denk dat het belangrijk is om jkie Bandenklasse vergelijkt bij mezelf, in mijn mniemamiu in dit klassement valt ongeëvenaarde Continental Lees verder Minder tonen
Lukasz
Hoewel zeer weinig vooruitgang (nieuwe auto), mijn mening is duidelijk. Voor degenen die niet kauwen op sneeuw doet helemaal over hockey niet noemen. Tijdens het rijden op droog wegdek jaest rond op nat asfalt rubber lijkt vreemd geluid. Nu heb ik vervangen door de aluminium wielen en BFGoodrich banden 185/55/R15, en mijn eerste ervaring met het besturen van de nieuwe rubbers. Nadat ik zelf bijna droog op rails, nat blijkt te zijn nat. :-) Proost voor fans van autobanden Lees verder Minder tonen
roberto
Uitstekend! Ik reis veel en in alle omstandigheden de gelegenheid gehad om te testen, de band houdt zo de lijm, het meer water kon komen op een hogere snelheid en wist niet eens dat het nat is, het geluid van water op de wielkast me op de hoogte over het! Dit jaar heb ik ze ingesteld op de achteras sinds ik kocht de voorste banden met meer profiel, Michelin i .. Ik wens! Continentale waren veel beter en zeker voor volgend jaar zal zijn op beide assen. Lees verder Minder tonen
De grip op nat wegdek 5/5
Z34
Banden zuigt typisch. Op een natte graf, zoals op ijs en sneeuw. Voor droge als extreem-rechts (zoals de meeste banden). Na 14.000km banden op de vooras zijn geschikt voor wywalenia .. Ten zeerste afraden dit sell ondertekend door Continental. Ik wil hieraan toevoegen dat ik deed dunlopach sport contatc 60.000 en had weinig profieldiepte .. En waar in het geval van de Continental ECO? Indien de band is zo snel dump bijgeschreven? EKO zie dit niet .. Lees verder Minder tonen
bigB
Ik prijs deze banden voor 4 +. Droog oppervlak perfect, uitstekende hechting. zeer korte remweg. In de natte een beetje erger. De grote en diepe plassen erger. Nou, als je bekijkt de Formule 1 wereld is dat er geen perfecte band - of het droog of het regenseizoen. Bovendien, als het regent, en dus moet je langzamer en voorzichtiger rijden. Toen ik eenmaal had Dębice Pasjo. Dit waren verstreken voor de regen en plassen water op het droge fataal. Lees verder Minder tonen
Helaas is - ondanks de bekende merk - banden nogal mislukt. De fabrikant adverteert lager brandstofverbruik - maar toen het mengsel zorgt ervoor dat de banden zijn erg hard, luidruchtig en niet erg comfortabel. Aan de andere kant - die niemand kan verklaren - slijten banden zeer snel en ongelijkmatig (zelfs het verzorgen van druk, wielophanging, enz.). Bovendien soortgelijke adviezen heb vrienden die hebben deze banden op hun auto's. Lees verder Minder tonen
Wojtek
Zeer goede banden voor het rijden in de stad, vooral in steden waar de straten hebben veel ongelijkheid in Door zijn unieke zachtheid verbetert het rijcomfort in auto's met een iets stijvere vering. Wel houden ze de rijrichting op natte en losse (zand, modder) pdłozu. Na het controleren van banden Corroli vorig jaar heb ik ze kocht ook aan de nieuwe Aster II clasic sterk verhoogd het comfort dat de auto met een vrij harde vering. Lees verder Minder tonen
zbigniew
De band heeft in het algemeen drie nadelen, die irriteren mij het meest: heel hard, bewegen alle trillingen binnen, wat met onze wegen resulteert in schudden het hele lichaam (het is geen pretje!) Luid, Hardlopen, zelfs op droge nawierzni niet! is niet zo duidelijk. Hoe heeft iemand al opgemerkt voor, dus ze houdt van te maken. samoskretow. Algehele Continental hoeft het product niet pronken en de prijs is al zuplelne misverstand :-( Lees verder Minder tonen
guko
Banden als voor deze prijsklasse heel behoorlijk. Iets meer op hen verwacht in de natte, ergens contact verliezen met de weg, helaas, niet alleen in de longitudinale sporen. Een paar dagen geleden had ik de gelegenheid om te proberen hen op sneeuw en ijs na een onverwachte terugkeer van de winter. Degenen die zeggen dat ze beter zijn dan menig winterbanden waarschijnlijk nooit te winterbanden ging niet. Glijdt op hen als op een slee. Lees verder Minder tonen
Marek
Mensen! Zonder overdrijving, ik weet dat er betere banden zoals Pirra die mijn leven gered al een keer, maar deze zijn niet meer Continentale zo tragisch. Het kan eigenlijk niet de beste in de natte goed maar het is moeilijk, wil niet veel geld uitgeven aan wymiane.Poprostu Jeżdze regen is langzamer gedaald en hebben moeite met głowy.Moje mening is ... Deze banden zijn slechts voor nadenkende mensen en alleen maar aan te bevelen. Lees verder Minder tonen
NIKO¦
De band kan en goed, maar het zuiden van Europa, waar zij gelijk zijn aan de wegen en het gebrek aan regen. Voordelen zijn lage geluidsniveau, lage slijtage van het loopvlak. Nadelen: het rijden in de regen hopeloosheid en niet te vergeten de regen erger wordt glad als ijs, de ongelijke overdracht trillingen naar de auto. De auto is uit 2005 en wordt onderhouden, zodat je niet kunt zeggen dat het de schuld is van de opschorting. Lees verder Minder tonen
Daro
Ik noem banden elke 100.000 km, het is een 2 set. Rijden op deze banden was agressiever dan de matig tot goed drogen houd de richting van wat te schuren Jeżdze alleen in de zomer op hen. Na 100.000 op de rug worden gedragen op de meer buitenranden (door een gebroken achteras bussen), maar de mate van slijtage ontbreekt ongeveer 1,2 mm. De voorste wrijf gelijkmatig. Op een natte maar eigenlijk erger dan de sporen, band gebreken. Lees verder Minder tonen
ELF
Deze banden zijn grap fabrikant van het voertuig of czrana realiteit van onze arme Poolse automarkt. (Zelfde adres vooraf worden uitgerust met 185/60R14 Michelin Energy XH1) Banden rustig maar starsznie slizkie. bij lage snelheden op droge, zeer warm asfalt Poolse maloporowatym stroomt gewoon in augustus. Banden zijn gewijzigd na het rijden 2500 mijl afstand Exalto 185/60R14. Wat tot slijtage kan niet zeggen te krutkie gebruik. Lees verder Minder tonen
De grip op droog wegdek 2/5
KGX
Voor deze banden, mijn Panda whizzes als een F1 wagen. Heerlijke deelneming in bochten en echt sensationeel reageren op de beweging van het stuurwiel. Het omzeilen van de "Poolse" gaten, naast ongemak passagier is mogelijk :) De dura mater, en omdat de auto elke dag uitbuit mijn vrouw, de loop van de 70.000 mijl op deze banden is heel normaal. Nu ben ik precies hetzelfde. De anderen willen niet horen :) Lees verder Minder tonen
lojar
Przejeździłem op deze banden 30 000km en zeggen dat deze banden zijn onzin. Indien na 12 000 km gestopt me druk (alle) te houden, iets moest elke week tak.Praktycznie bij hen kon dopompowywać lucht kołach.Więcej niet kopen deze en soortgelijke banden. Een vriend zegt dat het komt omdat ze zijn gebouwd in Czechach.był het eerste contact met Continental-banden en misschien ostatni.Zdecydowanie ontmoedigen Lees verder Minder tonen
goede banden op een droge, koele augustus blijven ze op de bochten, maar in de natte al erger, qua remwerking nog een of andere manier naar buiten komt, omdat het abs en niet in een slip vallen, dus je kunt niet dynamisch bewegen (op Suchman is leuk om de hele weg te gaan). Ik reed in de sneeuw vorig jaar en nu heb ik de winterbanden, maar een tragedie, vooral op moeilijk vol sneeuw vervangen. Lees verder Minder tonen
karraluch
Op een droge nawierzhni rond, maar in de natte - een doorn in het oog! Tijdens het afremmen van de auto aan de hand is. Ik ben een newbie en enige zelfbeheersing en jaren van de praktijk achter het stuur van hun zaak die nog ver veranderd naar andere banden. In de winter, omdat ik niet controleren de andere banden. Maar deze banden van hun eigen keuze die ik niet zou hebben gekocht. Lees verder Minder tonen
DB
Product oponopodobny de prijs van normale banden ... en misschien is het beter uit de extreme tanizny waarin het feit dat deze banden zijn zwak niet verandert. De droge slecht, en als het regent meer in het algemeen niet van zijn plaats. Ik gooide ze voordat ze liepen, aan het einde van augustus als je kunt zweten. Eigenlijk is het mij een raadsel waarom continentale doet zoiets ... Lees verder Minder tonen
qwan
Snelheid
Toepassen
Lastindex
Levering 2-3 werkdagen
Levering 3-4 werkdagen